
Přehled novinek
Začínáme skvělou zprávou. Amazon měl nejúspěšnější Prime Day ve své historii. Členové Prime Day letos nakoupili více než 300 milionů produktů a ušetřili něco přes 1,7 miliardy dolarů. Největší prodejní událost roku potěšila zejména malé podniky, které v objemu prodejů poprvé předstihly maloobchodní společnost Amazon. Prodejci museli zvládnout neuvěřitelný nápor, protože každou minutu se prodalo více než 100 000 produktů.

zdroj: Primeday
Nizozemský e-supermarket Picnic přichází s novou strategií. Po malých městech přijdou na řadu hlavní evropské metropole a Picnic plánuje rozšířit svou přítomnost v Berlíně a Paříži. K tomu má dojít v březnu příštího roku. Služba je v současné době dostupná ve 125 nizozemských městech a její vozový park čítá více než 1 000 vozidel. Se stovkami tisíc zákazníků a expanzí do nových měst každý měsíc byl Picnic v roce 2019 vyhlášen nejrychleji rostoucí společností v Nizozemsku.
Proč inkluzivní marketing přináší lepší výsledky a více opakovaných nákupů? Mattey Myko ze společnosti Chianna way se touto otázkou zabývá a přináší zajímavý článek “Na cestě k inkluzivnímu marketingu na Slovensku”. Mattey popisuje, co je ageismus, jak se mu vyhnout a jak správně komunikovat o věku bez obvyklých frází a stereotypů. Více informací na ecommercebridge.cz.
Společnost eBay Ventures investuje do norské přeprodejní platformy Tise. Společnost Ebay se společně s investičním fondem spravovaným norským ministerstvem obchodu a průmyslu rozhodla investovat téměř 20 milionů eur do vývoje aplikace, která se zabývá prodejem módy, interiérových doplňků a nábytku z druhé ruky. Strategií společnosti je snižovat množství odpadu, a to nejen v módním průmyslu, a podniky eBay jsou touto myšlenkou nadšené. Není vyloučeno, že by společnost eBay mohla v budoucnu jednoduše koupit společnost Tise a provozovat ji samostatně nebo využít její technologie a začlenit ji do svého ekosystému.

zdroj: Pexels.com
Nákupy v Reserved nebo Sinsay bude možné zaplatit i později. Klarna oznámila partnerství s největší polskou oděvní skupinou LPP a přichází s bezúročnou službou “Zaplatit do 30 dnů”. Nová služba bude dostupná ve všech internetových obchodech všech značek skupiny a v další fázi bude k dispozici i v kamenných obchodech. Program “Pay in 30 days” je stěžejním produktem švédského startupu Klarna, který umožňuje zákazníkům objednat si zboží, vyzvednout si ho, zkontrolovat a následně do 30 dnů zaplatit.
Společnosti Shopify a YouTube spouštějí službu YouTube Shopping. Tato funkce nabídne partnerům společnosti Shopify více možností živého nakupování a umožní zákazníkům nakupovat produkty přímo na webu YouTube. Pokud mají prodejci o tuto službu zájem, musí mít jejich účet minimálně 1 000 odběratelů. Ačkoli je nakupování naživo v Asii velmi populární, v Evropě si stále hledá své místo. Podle nizozemského průzkumu vyzkoušelo v loňském roce nakupování v reálném čase pouze 13 % spotřebitelů.
Miroslava Ižová nás seznámila s jednotlivými fázemi webového projektu. Dozvíte se, jak dlouho trvá jejich implementace a jaké nástroje používáme pro správu v Seduco. Proč je chybou stanovit jeden termín nebo schvalovat věci po telefonu. Přečtěte si článek “Jak pracujeme při řízení webového projektu” a získejte praktický návod, jak postupovat krok za krokem při vytváření projektu.

zdroj: Pexels.com
Dnes se s vámi rozloučíme zprávou z domácího prostředí. Společnost Dáme jídlo, lídr na českém trhu rychlého doručování s názvem Q-commerce, oznamuje spuštění nové platformy Dáme rozvoz. A její cíl je opravdu ambiciózní. Umět doručit téměř jakékoliv zboží zákazníkům do 30 minut a do 100 českých měst. Zákazníci si budou moci vybrat ze dvou verzí spolupráce a platforma Dáme rozvoz bude k dispozici ještě letos v létě.