4 min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Léto je v plném proudu a spolu s výlety a dovolenými nezapomínáme ani na fanoušky elektronického obchodu. V dnešním přehledu novinek si povíme o nizozemském e-supermarketu Picnic a také o nové službě YouTube Shopping.

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Přehled novinek

Začínáme skvělou zprávou. Amazon měl nejúspěšnější Prime Day ve své historii. Členové Prime Day letos nakoupili více než 300 milionů produktů a ušetřili něco přes 1,7 miliardy dolarů. Největší prodejní událost roku potěšila zejména malé podniky, které v objemu prodejů poprvé předstihly maloobchodní společnost Amazon. Prodejci museli zvládnout neuvěřitelný nápor, protože každou minutu se prodalo více než 100 000 produktů.

zdroj: Primeday

Nizozemský e-supermarket Picnic přichází s novou strategií. Po malých městech přijdou na řadu hlavní evropské metropole a Picnic plánuje rozšířit svou přítomnost v Berlíně a Paříži. K tomu má dojít v březnu příštího roku. Služba je v současné době dostupná ve 125 nizozemských městech a její vozový park čítá více než 1 000 vozidel. Se stovkami tisíc zákazníků a expanzí do nových měst každý měsíc byl Picnic v roce 2019 vyhlášen nejrychleji rostoucí společností v Nizozemsku.

Proč inkluzivní marketing přináší lepší výsledky a více opakovaných nákupů? Mattey Myko ze společnosti Chianna way se touto otázkou zabývá a přináší zajímavý článek “Na cestě k inkluzivnímu marketingu na Slovensku”. Mattey popisuje, co je ageismus, jak se mu vyhnout a jak správně komunikovat o věku bez obvyklých frází a stereotypů. Více informací na ecommercebridge.cz.

Společnost eBay Ventures investuje do norské přeprodejní platformy Tise. Společnost Ebay se společně s investičním fondem spravovaným norským ministerstvem obchodu a průmyslu rozhodla investovat téměř 20 milionů eur do vývoje aplikace, která se zabývá prodejem módy, interiérových doplňků a nábytku z druhé ruky. Strategií společnosti je snižovat množství odpadu, a to nejen v módním průmyslu, a podniky eBay jsou touto myšlenkou nadšené. Není vyloučeno, že by společnost eBay mohla v budoucnu jednoduše koupit společnost Tise a provozovat ji samostatně nebo využít její technologie a začlenit ji do svého ekosystému.

zdroj: Pexels.com

Nákupy v Reserved nebo Sinsay bude možné zaplatit i později. Klarna oznámila partnerství s největší polskou oděvní skupinou LPP a přichází s bezúročnou službou “Zaplatit do 30 dnů”. Nová služba bude dostupná ve všech internetových obchodech všech značek skupiny a v další fázi bude k dispozici i v kamenných obchodech. Program “Pay in 30 days” je stěžejním produktem švédského startupu Klarna, který umožňuje zákazníkům objednat si zboží, vyzvednout si ho, zkontrolovat a následně do 30 dnů zaplatit.

Společnosti Shopify a YouTube spouštějí službu YouTube Shopping. Tato funkce nabídne partnerům společnosti Shopify více možností živého nakupování a umožní zákazníkům nakupovat produkty přímo na webu YouTube. Pokud mají prodejci o tuto službu zájem, musí mít jejich účet minimálně 1 000 odběratelů. Ačkoli je nakupování naživo v Asii velmi populární, v Evropě si stále hledá své místo. Podle nizozemského průzkumu vyzkoušelo v loňském roce nakupování v reálném čase pouze 13 % spotřebitelů.

Miroslava Ižová nás seznámila s jednotlivými fázemi webového projektu. Dozvíte se, jak dlouho trvá jejich implementace a jaké nástroje používáme pro správu v Seduco. Proč je chybou stanovit jeden termín nebo schvalovat věci po telefonu. Přečtěte si článek “Jak pracujeme při řízení webového projektu” a získejte praktický návod, jak postupovat krok za krokem při vytváření projektu.

zdroj: Pexels.com

Dnes se s vámi rozloučíme zprávou z domácího prostředí. Společnost Dáme jídlo, lídr na českém trhu rychlého doručování s názvem Q-commerce, oznamuje spuštění nové platformy Dáme rozvoz. A její cíl je opravdu ambiciózní. Umět doručit téměř jakékoliv zboží zákazníkům do 30 minut a do 100 českých měst. Zákazníci si budou moci vybrat ze dvou verzí spolupráce a platforma Dáme rozvoz bude k dispozici ještě letos v létě.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+