2 min. doba čtení

Tržiště, které prodává vrácené zboží. New Returns se rozrůstají

Nizozemská platforma New Returns, která na domácím trhu působí pod názvem 2dekansje.com, během pěti měsíců podruhé rozšiřuje svou mezinárodní působnost. Do Francie přichází pod značkou 2echoix.fr. V březnu letošního roku společnost spustila německý portál bwareshop.de.

Tržiště, které prodává vrácené zboží. New Returns se rozrůstají

Propojení udržitelnosti a online podnikání

New Returns je nizozemské tržiště, kde mohou maloobchodníci a značky prodávat své vrácené zboží a zbytky zásob. Většina produktů na této platformě byla vrácena z důvodu porušeného obalu nebo poškrábání. Některé výrobky však byly vráceny jen proto, že neodpovídaly očekávání zákazníka.

Platforma se rozhodla prodávat výrobky udržitelnějším způsobem. Místo výroby nových výrobků prodává vrácené výrobky. Ty samozřejmě projdou kontrolou a pak se na marketplace prodávají za zvýhodněnou cenu.

Mezinárodní expanze

Platforma byla založena v roce 2018 a její růst potvrzuje i skutečnost, že se společnost nedávno přestěhovala do velkorysejších prostor. V březnu letošního roku také spustila své německé webové stránky pod obchodním názvem bwareshop.de. Nyní spustila také francouzskou verzi s názvem 2echoix.fr.

“Chceme pokračovat v rozšiřování našeho jedinečného konceptu tím, že budeme pokračovat v zapojování týmu, různých prodejců a dodavatelů na francouzském trhu a budeme jim důvěřovat,” řekl spoluzakladatel Enri Meijers. “Poptávka po vráceném zboží prudce vzrostla. Obliba naší platformy překonává očekávání.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024
3 min. doba čtení

Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024

Nedávná studie společnosti Acceleration Partners ukazuje, že prodejci a marketéři by si měli uvědomit několik významných změn v nákupním prostředí. Pochopení těchto změn a zavedení cílených vánočních nákupních trendů a strategií pro rok 2024 bude klíčové pro firmy, které chtějí maximalizovat svůj výkon v tomto kritickém období prodeje.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+