2 min. doba čtení

Tržiště, které prodává vrácené zboží. New Returns se rozrůstají

Nizozemská platforma New Returns, která na domácím trhu působí pod názvem 2dekansje.com, během pěti měsíců podruhé rozšiřuje svou mezinárodní působnost. Do Francie přichází pod značkou 2echoix.fr. V březnu letošního roku společnost spustila německý portál bwareshop.de.

Tržiště, které prodává vrácené zboží. New Returns se rozrůstají

Propojení udržitelnosti a online podnikání

New Returns je nizozemské tržiště, kde mohou maloobchodníci a značky prodávat své vrácené zboží a zbytky zásob. Většina produktů na této platformě byla vrácena z důvodu porušeného obalu nebo poškrábání. Některé výrobky však byly vráceny jen proto, že neodpovídaly očekávání zákazníka.

Platforma se rozhodla prodávat výrobky udržitelnějším způsobem. Místo výroby nových výrobků prodává vrácené výrobky. Ty samozřejmě projdou kontrolou a pak se na marketplace prodávají za zvýhodněnou cenu.

Mezinárodní expanze

Platforma byla založena v roce 2018 a její růst potvrzuje i skutečnost, že se společnost nedávno přestěhovala do velkorysejších prostor. V březnu letošního roku také spustila své německé webové stránky pod obchodním názvem bwareshop.de. Nyní spustila také francouzskou verzi s názvem 2echoix.fr.

“Chceme pokračovat v rozšiřování našeho jedinečného konceptu tím, že budeme pokračovat v zapojování týmu, různých prodejců a dodavatelů na francouzském trhu a budeme jim důvěřovat,” řekl spoluzakladatel Enri Meijers. “Poptávka po vráceném zboží prudce vzrostla. Obliba naší platformy překonává očekávání.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+