2 min. doba čtení

Tržby společnosti Zalando překročily hranici 10 miliard eur

Přední e-commerce prodejce módy Zalando překročil hranici tržeb 10 miliard eur. V roce 2021 hlásí celkové příjmy ve výši 10,4 miliardy eur. Ve srovnání s předchozím rokem jde o nárůst 29 %. Do roku 2025 chce společnost dosáhnout GMV ve výši více než 30 miliard eur.

Tržby společnosti Zalando překročily hranici 10 miliard eur

Vyřízených téměř 250 milionů objednávek

Módní gigant zveřejnil výsledky fiskálního roku 2021. Německá módní platforma hlásí nárůst GMV o 34,1 % na 14,3 miliardy eur. Dosáhla upravený EBIT ve výši 468,4 milionu eur, což odpovídá marži 4,5 %. 

V průběhu loňského roku se Zalando objevilo na šesti nových trzích: Estonsko, Litva, Lotyšsko, Chorvatsko, Slovensko a Slovinsko. Celkově operuje na 23 trzích. Podle zveřejněných výsledků má Zalando více než 48 milionů aktivních zákazníků, z čehož 10 milionů tvoří noví zákazníci, které získalo jen za rok 2021. V průměru získala platforma 5,2 objednávky na jednoho aktivního zákazníka.

 Jsme v silné pozici, abychom do roku 2025 dosáhli GMV více než 30 miliard eur.

„Jsme velmi spokojeni s našimi výsledky, které dokazují, že máme správnou strategii pro dosažení úspěchu bez ohledu na tržní prostředí. Máme silnou pozici na to, abychom do roku 2025 dosáhli našeho cíle, GMV ve výši více než 30 miliard eur,” říká Robert Gentz, spolumajitel společnosti Zalando.

zdoj: corporate.zalando.com

V tiskové zprávě společnost uvádí své finanční ambice pro letošní rok. Očekává růst GMV o 16 – 23 % na 16,6 až 17,6 miliardy eur. Své tržby chce zvýšit o 12 – 19 % na 11,6 až 12,3 miliardy eur.

V loňském roce společnost Zalando investovala i do své kampaně zaměřené na udržitelnost. Rozšířila svůj sortiment v oblasti udržitelnosti na více než 140 000 produktů. Zdá se, že zákazníci si nárůstu tohoto sortimentu všimli, protože prodej těchto výrobků tvořil 21,6 % GMV společnosti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+