2min. doba čtení

Tržby společnosti Zalando překročily hranici 10 miliard eur

Přední e-commerce prodejce módy Zalando překročil hranici tržeb 10 miliard eur. V roce 2021 hlásí celkové příjmy ve výši 10,4 miliardy eur. Ve srovnání s předchozím rokem jde o nárůst 29 %. Do roku 2025 chce společnost dosáhnout GMV ve výši více než 30 miliard eur.

Tržby společnosti Zalando překročily hranici 10 miliard eur

Vyřízených téměř 250 milionů objednávek

Módní gigant zveřejnil výsledky fiskálního roku 2021. Německá módní platforma hlásí nárůst GMV o 34,1 % na 14,3 miliardy eur. Dosáhla upravený EBIT ve výši 468,4 milionu eur, což odpovídá marži 4,5 %. 

V průběhu loňského roku se Zalando objevilo na šesti nových trzích: Estonsko, Litva, Lotyšsko, Chorvatsko, Slovensko a Slovinsko. Celkově operuje na 23 trzích. Podle zveřejněných výsledků má Zalando více než 48 milionů aktivních zákazníků, z čehož 10 milionů tvoří noví zákazníci, které získalo jen za rok 2021. V průměru získala platforma 5,2 objednávky na jednoho aktivního zákazníka.

 Jsme v silné pozici, abychom do roku 2025 dosáhli GMV více než 30 miliard eur.

„Jsme velmi spokojeni s našimi výsledky, které dokazují, že máme správnou strategii pro dosažení úspěchu bez ohledu na tržní prostředí. Máme silnou pozici na to, abychom do roku 2025 dosáhli našeho cíle, GMV ve výši více než 30 miliard eur,” říká Robert Gentz, spolumajitel společnosti Zalando.

zdoj: corporate.zalando.com

V tiskové zprávě společnost uvádí své finanční ambice pro letošní rok. Očekává růst GMV o 16 – 23 % na 16,6 až 17,6 miliardy eur. Své tržby chce zvýšit o 12 – 19 % na 11,6 až 12,3 miliardy eur.

V loňském roce společnost Zalando investovala i do své kampaně zaměřené na udržitelnost. Rozšířila svůj sortiment v oblasti udržitelnosti na více než 140 000 produktů. Zdá se, že zákazníci si nárůstu tohoto sortimentu všimli, protože prodej těchto výrobků tvořil 21,6 % GMV společnosti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Kritický pohled na digitalizaci ze strany OSN
3min. doba čtení

Kritický pohled na digitalizaci ze strany OSN

V době, kdy digitální transformace mění podobu globální ekonomiky, se stále častěji zkoumají důsledky tohoto rychlého posunu pro životní prostředí. Zpráva o digitální ekonomice, za kterou stojí OSN, se zaměřuje na tento zásadní problém a zdůrazňuje potřebu vyvážit technologický pokrok s udržitelností životního prostředí.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Podvodní hry na Shein? Společnost se musí odpovídat EU
3min. doba čtení

Podvodní hry na Shein? Společnost se musí odpovídat EU

Čínský prodejce rychlé módy Shein zaznamenal obrovský růst a očekává se, že ještě letos vstoupí na londýnskou burzu. Evropští úředníci jsou však znepokojeni agresivními strategiemi společnosti v oblasti oslovování zákazníků. Jednou z nich je hra Shein, která poskytuje bezplatné produkty výměnou za doporučení nových uživatelů do aplikace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+