2 min. doba čtení

Trenýrkárna.cz neustále roste a plánuje vstup na další trhy

V loňském roce prodal e-shop Trenýrkárna a značka Styx jeden milion kusů spodního prádla. V blízké budoucnosti plánuje společnost velkou expanzi. Po Německu a Rumunsku se chystá vstoupit na trh ve Slovinsku, Polsku a Nizozemsku.

Trenýrkárna.cz neustále roste a plánuje vstup na další trhy
Zdroj: Ruslan Skopal, spolumajitel styx a trenyrkarnacz

Rozšíření sortimentu pomohlo

Český e-shop Trenýrkárna.cz a jeho sesterská značka Styx, původně zaměřený především na pánské trenýrky a boxerky, loni obohatily sortiment o modely pro děti a ženy, včetně sportovních podprsenek a kalhotek. S postupným rozšiřováním sortimentu nyní firma hlásí obchodní růst – loni podle svého vyjádření utržila 200 milionů korun a vstoupila na nové trhy.

“Stabilně rosteme, daří se nám zvyšovat podíl na trhu, zejména v České republice. V roce 2022 jsme prodali milion kusů spodního prádla, naše tržby dosáhly dvou set milionů korun. S novým investorem chceme aktuálně výrazně nastartovat expanzi do zahraničí, kde jsme se již pomalu rozjeli v minulých letech,” říká Ruslan Skopal, ředitel a spolumajitel e-shopu.

Týdenní podcast UPdate

SPM Investment Group získává 40% podíl

SPM je investiční skupina, kterou vybudovali Slavomír Pavlíček a Marek Španěl, mimo jiné spoluzakladatelé herního studia Bohemia Interactive. Loni v září skupina získala 40procentní podíl v mateřské společnosti Trenýrkárny DaniDarx. Po třiceti procentech v současnosti drží Skopal a druhý spoluzakladatel Adam Rožánek.

Společně s investory chtěl e-shop rozšířit svou přítomnost v zahraničí. V první fázi Trenýrkarna expandovala na Slovensko, do Maďarska a Rakouska, kde se již údajně etablovala. “Jsem velmi rád, že po úspěšném otestování německého a rumunského trhu můžeme nyní naplno vstoupit i do těchto zemí. V další fázi plánujeme Slovinsko, Polsko a Nizozemsko,” dodává Skopal. Na Slovensku funguje e-shop pod značkou Trenírkáreň.sk, na ostatních trzích pod názvem Nedeto.

Podle dostupných zpráv Trenýrkárna, která kromě e-shopu provozuje i kamennou prodejnu, loni vydělala 200 milionů korun, zatímco předloni 135 milionů a rok předtím 100 milionů korun. Firmě se tak podařilo během dvou let znásobit svůj růst.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+