2 min. doba čtení

Trenýrkárna.cz neustále roste a plánuje vstup na další trhy

V loňském roce prodal e-shop Trenýrkárna a značka Styx jeden milion kusů spodního prádla. V blízké budoucnosti plánuje společnost velkou expanzi. Po Německu a Rumunsku se chystá vstoupit na trh ve Slovinsku, Polsku a Nizozemsku.

Trenýrkárna.cz neustále roste a plánuje vstup na další trhy
Zdroj: Ruslan Skopal, spolumajitel styx a trenyrkarnacz

Rozšíření sortimentu pomohlo

Český e-shop Trenýrkárna.cz a jeho sesterská značka Styx, původně zaměřený především na pánské trenýrky a boxerky, loni obohatily sortiment o modely pro děti a ženy, včetně sportovních podprsenek a kalhotek. S postupným rozšiřováním sortimentu nyní firma hlásí obchodní růst – loni podle svého vyjádření utržila 200 milionů korun a vstoupila na nové trhy.

„Stabilně rosteme, daří se nám zvyšovat podíl na trhu, zejména v České republice. V roce 2022 jsme prodali milion kusů spodního prádla, naše tržby dosáhly dvou set milionů korun. S novým investorem chceme aktuálně výrazně nastartovat expanzi do zahraničí, kde jsme se již pomalu rozjeli v minulých letech,“ říká Ruslan Skopal, ředitel a spolumajitel e-shopu.

Týdenní podcast UPdate

SPM Investment Group získává 40% podíl

SPM je investiční skupina, kterou vybudovali Slavomír Pavlíček a Marek Španěl, mimo jiné spoluzakladatelé herního studia Bohemia Interactive. Loni v září skupina získala 40procentní podíl v mateřské společnosti Trenýrkárny DaniDarx. Po třiceti procentech v současnosti drží Skopal a druhý spoluzakladatel Adam Rožánek.

Společně s investory chtěl e-shop rozšířit svou přítomnost v zahraničí. V první fázi Trenýrkarna expandovala na Slovensko, do Maďarska a Rakouska, kde se již údajně etablovala. „Jsem velmi rád, že po úspěšném otestování německého a rumunského trhu můžeme nyní naplno vstoupit i do těchto zemí. V další fázi plánujeme Slovinsko, Polsko a Nizozemsko,“ dodává Skopal. Na Slovensku funguje e-shop pod značkou Trenírkáreň.sk, na ostatních trzích pod názvem Nedeto.

Podle dostupných zpráv Trenýrkárna, která kromě e-shopu provozuje i kamennou prodejnu, loni vydělala 200 milionů korun, zatímco předloni 135 milionů a rok předtím 100 milionů korun. Firmě se tak podařilo během dvou let znásobit svůj růst.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste
4 min. doba čtení

Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste

Rychlost webu je stále důležitější téma. Uživatelé jsou netrpělivější, vývojářské trendy komplikují rychlost u uživatelů, zařízení stále různorodější. A do toho přichází Black Friday a nová hrozba v podobě AI botů, které dokážou vyčerpat server stejně rychle jako reální zákazníci. Rychlost přestala být technickým detailem. Je to otázka byznysu. Právě proto jsme letos otevřeli PageSpeed.ONE Awards […]

Redakce Redakce
TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů
2 min. doba čtení

TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů

TikTok Shop zveřejnil čísla, která ukazují rozsah boje proti podvodům v online prodeji. Platforma v prvních šesti měsících roku 2025 odmítla více než 70 milionů produktů ještě před jejich zalistováním – je to o 40 % více než v předchozím pololetí. Kromě toho zamítli také 1,4 milionu žádostí o registraci prodejce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce
4 min. doba čtení

334 nových objednávek za 3 měsíce = růst 43 % díky Děkovačce

Za vůní kávy stojí moravská pražírna Johnny Coffee, kde se vše dělá s láskou, precizností a respektem k řemeslu. Každé zrnko prochází rukama zkušených pražičů, kteří pečlivě hlídají každý detail, od výběru plantáže až po finální pražení. Díky tomu vzniká káva, která má vyváženou chuť, plné aroma a jistotu čerstvosti v každém šálku. Johnny Coffee […]

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel