1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v naší Mudrovačce!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V MUDROVAČCE se dozvíte:

  • 01:37 Aktuální trendy v reklamních preferencích
  • 04:35 Móda, krása a luxus vedou v online. Minulý rok dosáhla rekordních čísel
  • 08:08 Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
  • 08:53 Temu předběhlo eBay a stalo se druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou
  • 11:46 Problémy se správou produktových informací pociťuje až 99 % B2B firem
  • 14:40 YouTube novinky: Zde je 9 nových funkcí pro rok 2024
  • 18:18 V USA se obchodníkům vyplácejí páteční slevy
  • 19:52 Cross-channel marketing: klíč k úspěchu v e-commerce
  • 23:15 AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
  • 24:53 Proč se nespoléhat na „last click“?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Úspěšná online strategie společnosti 4home s 200 000 objednávkami měsíčně na 9 trzích (Jan Skalický, 4home)
5 min. doba čtení

Úspěšná online strategie společnosti 4home s 200 000 objednávkami měsíčně na 9 trzích (Jan Skalický, 4home)

Rozhovor přibližuje úspěšný rozvoj e-shopu 4home, který je na trhu již dvacet let a expanduje do zahraničí. Přibližuje výzvy a příležitosti, které přinesla pandemie, i to, jak si společnost udržela růst během poklesu v e-commerce. Mezi klíčové faktory úspěchu patří flexibilní marketingová strategie, zvyšování míry konverze a efektivní využívání affiliate marketingu prostřednictvím služby Dognet. Přechod […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Search Ads na TikToku, Boomery jako příležitost pro e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024
1 min. doba čtení

Search Ads na TikToku, Boomery jako příležitost pro e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024

V říjnu jsme si prošli skutečně mnoho zajímavých témat, která umí přinést jiný pohled i na vaše podnikání. Rozebírali jsme novinky v TikToku, kde lze inzerovat i ve vyhledávání, Baby Boomers jako příležitost pro online nakupování, ale také novinky v Google shoppingu, či PayPal Ads. Také jsme se podívali i na možnosti blokování nevhodného obsahu […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+