2min. doba čtení

Tisíce lidí čekají na své objednávky. Spor mezi provozovatelem depa a Zásilkovnou

Spor mezi logistickou firmou Zásilkovna a provozovatelem depa v Bílém Kostele nad Nisou na Liberecku nabírá na obrátkách. Situace se zvrtla do bodu, kdy tisíce balíků klientů Zásilkovny zůstaly v depu a provozovatel odmítl je vydat. Informovala o tom Česká televize.

Tisíce lidí čekají na své objednávky. Spor mezi provozovatelem depa a Zásilkovnou

Ukončení spolupráce

Konflikt vypukl, když Zásilkovna ukončila spolupráci s externím provozovatelem depa na konci srpna 2023. Tato změna vedla k zablokování přístupu Zásilkovny k tisícům balíků, které byly uloženy v depu. Provozovatel depa odmítl vydat tyto balíky, což zasáhlo klienty firmy.

K urovnání situace se Zásilkovna rozhodla proplatit cenu objednávky a dopravy postiženým zákazníkům. Klienti musí vyplnit reklamační formulář a peníze budou vyplaceny do 30 dní od odeslání reklamace. Zásilkovna již vrátila část zásilek a vyplatila kompenzace v hodnotě několika milionů korun.

Týdenní podcast UPdate

Zdá se, že spor mezi Zásilkovnou a provozovatelem depa ještě není u konce. Vedoucí depa vyhlásil, že balíky budou vydány pouze za účasti auditora, což naznačuje zvýšený důraz na transparentnost této záležitosti. Kromě toho se Zásilkovna obrátila na policii, i když ta případ odložila, neboť se nepovažuje za trestný čin.

Tento spor nám připomíná, že konflikty v podnikatelském světě mohou mít významný vliv na koncové uživatele a že správné řešení sporů je klíčové pro udržení důvěry klientů. Očekává se, že se bude pokračovat v hledání řešení, ale výsledek zatím zůstává nejistý.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Velký test logistiky: Kolik e-shopů nabízí dopravu zdarma a jak rychle doručují své objednávky?
8min. doba čtení

Velký test logistiky: Kolik e-shopů nabízí dopravu zdarma a jak rychle doručují své objednávky?

Zákaznickou zkušenost nakupujících na e-shopech ovlivňuje řada faktorů. Z velké části do ní promlouvá uživatelská přívětivost nákupních košíků, úroveň logistiky, či zákaznická podpora při vrácení zboží. Jak si v těchto oblastech stojí české e-shopy? Společnosti Shopsys, Skladon a Retino tak již druhý rok po sobě uskutečnily v předvánoční špičce Velký test logistiky, který mapuje standard […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+