2min. doba čtení

TikTok vydělal na virtuálních mincích téměř 4 miliardy dolarů

Podle údajů společnsti data.ai uživatelé aplikace TikTok utratili během roku 2023 3,8 miliardy dolarů.

TikTok vydělal na virtuálních mincích téměř 4 miliardy dolarů
Zdroj: Depositphotos

“Sociální videoaplikace vstoupila do roku 2023 s výdaji spotřebitelů ve výši více než 6,2 miliardy dolarů a během roku se jí podařilo k této částce přidat 3,8 miliardy dolarů. Toto přidané přijetí představuje 61% nárůst od začátku roku 2023 a bylo o 15 % vyšší než 3,3 miliardy dolarů v roce 2022,” uvádí zpráva data.ai.

Protože aplikace nenabízí předplatné, hlavním zdrojem příjmů jsou TikTok Coins. Ty umožňují uživatelům nakupovat v aplikaci virtuální dárky (Gifts). Gifts jsou virtuální předměty, které můžete posílat svým oblíbeným tvůrcům na TikToku, abyste jim vyjádřili své uznání. Tvůrci je pak mohou vyměnit za virtuální diamanty a proměnit je na fiat peníze. TikTok si ponechává 50 % vyplacené částky.

Mince TikTok v různých cenových úrovních tvoří četné jednorázové nákupy v aplikaci.Podle údajů společnosti data.ai Intelligence byl letos nejoblíbenějším balíčkem balíček s 1 321 mincemi za 19,99 USD. Je tak populární, že tvoří asi čtvrtinu příjmů z IAP aplikací.

Ačkoli se TikToku podařilo dostat do telefonů milionů uživatelů, čelí výzvám, jak si udržet jejich přízeň. Například se snaží udržet tvůrce obsahu, kterí kvůli lepší monetizaci dávají přednost jiným platformám.

TikTok je nejpopulárnější v Asii a nachází si cestu k západním spotřebitelům. Kromě Číny zaznamenal úspěch s nakupováním v aplikaci i v dalších asijských zemích, včetně Indonésie. Právě tam si zajistila cestu k obnovení nakupování poté, co se indonéská vláda snažila omezit prodej v aplikaciz obav, že by to mohlo ovlivnit místní podniky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Kritický pohled na digitalizaci ze strany OSN
3min. doba čtení

Kritický pohled na digitalizaci ze strany OSN

V době, kdy digitální transformace mění podobu globální ekonomiky, se stále častěji zkoumají důsledky tohoto rychlého posunu pro životní prostředí. Zpráva o digitální ekonomice, za kterou stojí OSN, se zaměřuje na tento zásadní problém a zdůrazňuje potřebu vyvážit technologický pokrok s udržitelností životního prostředí.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Podvodní hry na Shein? Společnost se musí odpovídat EU
3min. doba čtení

Podvodní hry na Shein? Společnost se musí odpovídat EU

Čínský prodejce rychlé módy Shein zaznamenal obrovský růst a očekává se, že ještě letos vstoupí na londýnskou burzu. Evropští úředníci jsou však znepokojeni agresivními strategiemi společnosti v oblasti oslovování zákazníků. Jednou z nich je hra Shein, která poskytuje bezplatné produkty výměnou za doporučení nových uživatelů do aplikace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+