2 min. doba čtení

TikTok vydělal na virtuálních mincích téměř 4 miliardy dolarů

Podle údajů společnsti data.ai uživatelé aplikace TikTok utratili během roku 2023 3,8 miliardy dolarů.

TikTok vydělal na virtuálních mincích téměř 4 miliardy dolarů
Zdroj: Depositphotos

“Sociální videoaplikace vstoupila do roku 2023 s výdaji spotřebitelů ve výši více než 6,2 miliardy dolarů a během roku se jí podařilo k této částce přidat 3,8 miliardy dolarů. Toto přidané přijetí představuje 61% nárůst od začátku roku 2023 a bylo o 15 % vyšší než 3,3 miliardy dolarů v roce 2022,” uvádí zpráva data.ai.

Protože aplikace nenabízí předplatné, hlavním zdrojem příjmů jsou TikTok Coins. Ty umožňují uživatelům nakupovat v aplikaci virtuální dárky (Gifts). Gifts jsou virtuální předměty, které můžete posílat svým oblíbeným tvůrcům na TikToku, abyste jim vyjádřili své uznání. Tvůrci je pak mohou vyměnit za virtuální diamanty a proměnit je na fiat peníze. TikTok si ponechává 50 % vyplacené částky.

Mince TikTok v různých cenových úrovních tvoří četné jednorázové nákupy v aplikaci.Podle údajů společnosti data.ai Intelligence byl letos nejoblíbenějším balíčkem balíček s 1 321 mincemi za 19,99 USD. Je tak populární, že tvoří asi čtvrtinu příjmů z IAP aplikací.

Ačkoli se TikToku podařilo dostat do telefonů milionů uživatelů, čelí výzvám, jak si udržet jejich přízeň. Například se snaží udržet tvůrce obsahu, kterí kvůli lepší monetizaci dávají přednost jiným platformám.

TikTok je nejpopulárnější v Asii a nachází si cestu k západním spotřebitelům. Kromě Číny zaznamenal úspěch s nakupováním v aplikaci i v dalších asijských zemích, včetně Indonésie. Právě tam si zajistila cestu k obnovení nakupování poté, co se indonéská vláda snažila omezit prodej v aplikaciz obav, že by to mohlo ovlivnit místní podniky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Aukce unikátních .sk domén pokračují od 15. ledna
1 min. doba čtení

Aukce unikátních .sk domén pokračují od 15. ledna

Dne 15. ledna spouští společnost SK-NIC druhé kolo aukcí 1- a 2-znakových .sk domén! Domény jako a.sk, 1.sk nebo bb.sk už mají majitele po prvním kole. 0.sk, x.sk, at.sk a další však stále zůstávají ve hře pro další aukce. Podívejte se na seznam domén, ze kterých budeme vybírat v nadcházejícím kole. Nezmeškejte příležitost stát se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Slovenská e-commerce konečně v zelených číslech. Rok 2024 vzrostl o 6 %
3 min. doba čtení

Slovenská e-commerce konečně v zelených číslech. Rok 2024 vzrostl o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvou letech korekce znovu narostly, a to o výrazných +6 %. Klíčový poslední kvartál dosáhl dokonce růstu až +7 %, což potvrdilo předvánoční dohady, že Slováci nebudou na Vánocích šetřit. Překvapivým skokanem roku jsou solární sestavy, které meziročně narostly o neuvěřitelných +1137 %. Kam směřovala slovenská e-commerce v roce 2024? […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+