1 min. doba čtení

TikTok spouští TikTok Studio pro lepší tvorbu a správu obsahu

TikTok Studio je navrženo tak, aby tvůrcům zjednodušilo proces tvorby obsahu integrací různých funkcí do jednoho komplexního systému.

TikTok spouští TikTok Studio pro lepší tvorbu a správu obsahu
Zdroj: TikTok

Tvůrci nyní mohou nahrávat, natáčet, upravovat a publikovat videa přímo ze studia TikTok. Platforma obsahuje funkce, jako je automatické vytváření titulků, úprava fotografií a automatické úpravy.

TikTok Studio nahrazuje nástroje pro tvůrce v mobilní a počítačové aplikaci Creator Center a nabízí jednotné prostředí pro správu obsahu a interakcí. Tvůrci mohou z jednoho místa dohlížet na všechny své příspěvky, spravovat komentáře a upravovat nastavení soukromí.

Platforma poskytuje podrobnou analytiku, která tvůrcům pomáhá pochopit jejich publikum a výkonnost obsahu;

Kromě toho mají tvůrci přístup do Creator Academy, kde se mohou neustále vzdělávat a zlepšovat.

Studio TikTok je k dispozici tvůrcům starším 18 let. V současné době se testuje jako samostatná aplikace a je k dispozici na stolních počítačích na adrese www.tiktok.com/tiktokstudio. Beta verze aplikace je k dispozici v obchodě Google Play ve vybraných regionech, které platforma blíže nespecifikuje. Brzy se plánuje rozšíření do obchodu App Store.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+