2 min. doba čtení

TikTok Shop se rozšiřuje do Francie, Německa a Itálie

TikTok Shop se rozšiřuje na evropský trh, zatímco jeho budoucnost ve Spojených státech zůstává nejasná. Vstup sociálních sítí do oblasti e-commerce podnítil TikTok k dalšímu významnému rozvoji. TikTok Shop pokračuje ve své evropské expanzi. K 1. dubnu 2025 začal působit už i ve Francii, Německu a Itálii.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
TikTok Shop se rozšiřuje do Francie, Německa a Itálie
Zdroj: Depositphotos

Působivý růst na britském trhu

TikTok Shop spustil svou činnost ve Spojeném království v roce 2021 a dosáhl tam mimořádného úspěchu. Jan Wilk, který řídí TikTok Shop UK, uvedl, že počet britských nakupujících v roce 2024 meziročně vzrostl o 131 %, zatímco příjmy se meziročně zvýšily o 180 %.

Podle zprávy má TikTok Shop ve Spojeném království už více než 200 000 aktivních malých podniků a denně se na platformě uskuteční více než 6 000 LIVE nákupních relací.

TikTok Shop se rozšiřuje: Strategická partnerství s místními značkami

Hlavním evropským cílem TikTok Shop je získat místní prodejce a zároveň rozšířit svůj sortiment produktů. Platforma začala spolupracovat s významnými značkami na nových trzích prostřednictvím partnerství.

K platformě ve Francii se připojuje francouzský řetězec Carrefour. Módní prodejce AboutYou a kosmetická značka Cosnova Cosmetics budou prvními prodejci při spuštění na německém trhu.

Live shopping

Zdroj: Depositphotos

Příležitosti pro influencery a malé podniky

Uživatelé TikTok Shop mohou vytvářet živá vysílání na prodej produktů a vydělávat provize na základě svých prodejních výkonů. Platforma je známá zejména zlevněnými produkty, ale Wilk zdůraznil plány na rozšíření sortimentu produktů a cenových relací.

Nejasná budoucnost v USA

Budoucnost TikTok Shop na americkém trhu zůstává nejasná i přes plány platformy na evropskou expanzi. TikTok Shop vstoupil na americký trh v září 2023 s působivými prodeji během sváteční sezóny, ale jeho americké aktivity by mohly skončit, protože ByteDance zatím nenašel amerického kupce.

Mezinárodní expanze společnosti do Evropy je v nezvyklé situaci, protože nadále buduje svou globální přítomnost navzdory nejisté situaci na americkém trhu.

Sdílet článek
Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy
3 min. doba čtení

Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy

On-line nakupování šperků se za poslední roky výrazně proměnilo. Zákazníci už nehledají jen krásné doplňky, ale chtějí i pohodlný a intuitivní nákupní zážitek. Očekávají personalizovaná doporučení a možnost si šperk virtuálně prohlédnout ještě předtím, než se ho rozhodnou koupit. E-commerce v oblasti šperků se proto stále více přizpůsobuje moderním technologiím a novým trendům. Jak vypadá […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů
3 min. doba čtení

Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů

Nejnovější zpráva Retail Week přináší nové tržní poznatky o významných e-commerce společnostech. Neustálé hledání nákladově efektivních nákupních možností ze strany spotřebitelů vedlo přední maloobchodníky k vytvoření digitálních strategií, které úspěšně přitahují zákazníky zpět k jejich virtuálním nákupním košíkům. E-commerce sektor se nadále rychle rozšiřuje, přičemž analytici předpovídají, že v roce 2025 dosáhne objemu 6,56 bilionu […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry
4 min. doba čtení

PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry

S nástupem umělé inteligence a explozí automaticky generovaného obsahu se zásadně mění i způsob, jakým si značky budují důvěru a viditelnost. Pro e-commerce firmy to není jen otázka trendu – jde o to, jak jejich produkty, hodnoty a reputace budou prezentovány ve vyhledávání, které už dnes často zprostředkovává AI. Nová studie od Hard Numbers však […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+