2 min. doba čtení

TikTok Shop se rozšiřuje do Francie, Německa a Itálie

TikTok Shop se rozšiřuje na evropský trh, zatímco jeho budoucnost ve Spojených státech zůstává nejasná. Vstup sociálních sítí do oblasti e-commerce podnítil TikTok k dalšímu významnému rozvoji. TikTok Shop pokračuje ve své evropské expanzi. K 1. dubnu 2025 začal působit už i ve Francii, Německu a Itálii.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
TikTok Shop se rozšiřuje do Francie, Německa a Itálie
Zdroj: Depositphotos

Působivý růst na britském trhu

TikTok Shop spustil svou činnost ve Spojeném království v roce 2021 a dosáhl tam mimořádného úspěchu. Jan Wilk, který řídí TikTok Shop UK, uvedl, že počet britských nakupujících v roce 2024 meziročně vzrostl o 131 %, zatímco příjmy se meziročně zvýšily o 180 %.

Podle zprávy má TikTok Shop ve Spojeném království už více než 200 000 aktivních malých podniků a denně se na platformě uskuteční více než 6 000 LIVE nákupních relací.

TikTok Shop se rozšiřuje: Strategická partnerství s místními značkami

Hlavním evropským cílem TikTok Shop je získat místní prodejce a zároveň rozšířit svůj sortiment produktů. Platforma začala spolupracovat s významnými značkami na nových trzích prostřednictvím partnerství.

K platformě ve Francii se připojuje francouzský řetězec Carrefour. Módní prodejce AboutYou a kosmetická značka Cosnova Cosmetics budou prvními prodejci při spuštění na německém trhu.

Live shopping

Zdroj: Depositphotos

Příležitosti pro influencery a malé podniky

Uživatelé TikTok Shop mohou vytvářet živá vysílání na prodej produktů a vydělávat provize na základě svých prodejních výkonů. Platforma je známá zejména zlevněnými produkty, ale Wilk zdůraznil plány na rozšíření sortimentu produktů a cenových relací.

Nejasná budoucnost v USA

Budoucnost TikTok Shop na americkém trhu zůstává nejasná i přes plány platformy na evropskou expanzi. TikTok Shop vstoupil na americký trh v září 2023 s působivými prodeji během sváteční sezóny, ale jeho americké aktivity by mohly skončit, protože ByteDance zatím nenašel amerického kupce.

Mezinárodní expanze společnosti do Evropy je v nezvyklé situaci, protože nadále buduje svou globální přítomnost navzdory nejisté situaci na americkém trhu.

Sdílet článek
Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe