2 min. doba čtení

TikTok Shop se rozšíří do Evropy

TikTok prověřuje naši pozornost, čas a brzy i naše peněženky. Osvědčený koncept přímého prodeje ze sociální sítě by měl brzy zamířit i do kontinentální Evropy.

TikTok Shop se rozšíří do Evropy
Zdroj: Depositphotos

TikTok Shop, který již působí v několika asijských zemích, Velké Británii a USA, plánuje další expanzi do Evropy a Mexika. Ačkoli zpráva o expanzi není oficiální, první informace přinesl South China Morning Post a online médium Ecommerce News se odvolávalo na další anonymní zdroje. Kromě toho začal TikTok zvát k beta testování obchodníky v Německu, Francii, Itálii a Španělsku.

Uvedení na trh se očekává letos v létě.

Při snaze zvýšit své zisky je vytvoření e-commerce platformy logickým krokem pro sociální média. Tím posilují svou pozici v digitálním ekosystému a přispívají k růstu online obchodování. Popularita a vysoká návštěvnost hraje TikToku do karet, jak jsme již informovali v několika článcích.

Přes počáteční zpoždění způsobené neuspokojivými výsledky ve Velké Británii zkouší TikTok Shop štěstí v dalších zemích. Po přidání nových přírůstků bude nyní oplatforma fungovat ve 13 krajinách. Jejím cílem je dosáhnout v letošním roce hrubé hodnoty zboží (GMV) ve výši 50 miliard dolarů.

Je pro vás TikTok vhodný? Odpovědi a inspiraci najdete v dřívějším rozhovoru s generálním ředitelem PS:Digital, Petrem Šebem.

|

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+