
TikTok Shop, který již působí v několika asijských zemích, Velké Británii a USA, plánuje další expanzi do Evropy a Mexika. Ačkoli zpráva o expanzi není oficiální, první informace přinesl South China Morning Post a online médium Ecommerce News se odvolávalo na další anonymní zdroje. Kromě toho začal TikTok zvát k beta testování obchodníky v Německu, Francii, Itálii a Španělsku.
Uvedení na trh se očekává letos v létě.
Při snaze zvýšit své zisky je vytvoření e-commerce platformy logickým krokem pro sociální média. Tím posilují svou pozici v digitálním ekosystému a přispívají k růstu online obchodování. Popularita a vysoká návštěvnost hraje TikToku do karet, jak jsme již informovali v několika článcích.
Přes počáteční zpoždění způsobené neuspokojivými výsledky ve Velké Británii zkouší TikTok Shop štěstí v dalších zemích. Po přidání nových přírůstků bude nyní oplatforma fungovat ve 13 krajinách. Jejím cílem je dosáhnout v letošním roce hrubé hodnoty zboží (GMV) ve výši 50 miliard dolarů.
Je pro vás TikTok vhodný? Odpovědi a inspiraci najdete v dřívějším rozhovoru s generálním ředitelem PS:Digital, Petrem Šebem.