2 min. doba čtení

TikTok Shop se rozšíří do Evropy

TikTok prověřuje naši pozornost, čas a brzy i naše peněženky. Osvědčený koncept přímého prodeje ze sociální sítě by měl brzy zamířit i do kontinentální Evropy.

TikTok Shop se rozšíří do Evropy
Zdroj: Depositphotos

TikTok Shop, který již působí v několika asijských zemích, Velké Británii a USA, plánuje další expanzi do Evropy a Mexika. Ačkoli zpráva o expanzi není oficiální, první informace přinesl South China Morning Post a online médium Ecommerce News se odvolávalo na další anonymní zdroje. Kromě toho začal TikTok zvát k beta testování obchodníky v Německu, Francii, Itálii a Španělsku.

Uvedení na trh se očekává letos v létě.

Při snaze zvýšit své zisky je vytvoření e-commerce platformy logickým krokem pro sociální média. Tím posilují svou pozici v digitálním ekosystému a přispívají k růstu online obchodování. Popularita a vysoká návštěvnost hraje TikToku do karet, jak jsme již informovali v několika článcích.

Přes počáteční zpoždění způsobené neuspokojivými výsledky ve Velké Británii zkouší TikTok Shop štěstí v dalších zemích. Po přidání nových přírůstků bude nyní oplatforma fungovat ve 13 krajinách. Jejím cílem je dosáhnout v letošním roce hrubé hodnoty zboží (GMV) ve výši 50 miliard dolarů.

Je pro vás TikTok vhodný? Odpovědi a inspiraci najdete v dřívějším rozhovoru s generálním ředitelem PS:Digital, Petrem Šebem.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak fungují zdejší Boomers na sociálních sítích?
3 min. doba čtení

Jak fungují zdejší Boomers na sociálních sítích?

Sociální média už dávno nejsou doménou jen mladší generace. Čerstvá data z průzkumu AMI Digital ukazují, že i boomeři, tedy lidé ve věkové kategorii 65+, tráví online překvapivě hodně času. Jaké platformy využívají, co je na sítích zajímá a co by z toho mohli vytěžit e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+