2 min. doba čtení

TikTok Shop chce bezpečnější nakupování

TikTok zveřejnil zprávu o zabezpečení TikTok Shopu, ve které popisuje své úsilí o prevenci podvodů. Platforma investovala do zabezpečení více než 400 milionů dolarů. Vybudovala tým více než 7 500 odborníků, kteří se věnují zajištění bezpečného nakupování.

TikTok Shop chce bezpečnější nakupování
Zdroj: Depositphotos

Od svého založení v roce 2021 se TikTok Shop rozšířil do celého světa. Překročil hranice jihovýchodní Asie, dostal se do Spojeného království a v roce 2023 expandoval do Spojených států.

Nabízí firmám nové příležitosti k rozšíření zákaznické základny a zvýšení prodeje. Díky možnosti vytvářet krátká videa a živé nakupování přináší oblíbený způsob, jak oslovit zákazníky zdola pomocí zábavného obsahu.

Přísnější registrační opatření

Všichni prodejci procházejí procesem ověřování, aby prokázali svou totožnost a oprávněnost podnikání. V loňském roce, od července do prosince, platforma odmítla uvést 37 milionů výrobků, které porušovaly zásady. Dalších 133 000 výrobků po zařazení na seznam odstranila.

„Pokud zjistíme, že některý z našich prodejců porušil naše zásady, podnikneme kroky, které mohou zahrnovat odstranění jeho produktů, pozastavení všech funkcí elektronického obchodu, které má k dispozici, nebo deaktivaci jeho účtu,“ uvádí platforma.

Zkušební období pro prodejce

Po schválení vstoupí obchodníci do zkušebního období, během kterého se seznámí s pravidly platformy a mohou se postupně zapojit do jejího provozu. TikTok Shop podle vlastních slov trvá na přísné politice pro prodejce i tvůrce. Komunita může nahlásit jakýkoli obsah, který podle ní porušuje pravidla.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+