2 min. doba čtení

TikTok se prezentuje jako ideální místo pro marketéry

Při příležitosti oslav Performance Week využila společnost TikTok příležitosti podělit se o své úspěchy s marketingovými odborníky. Chtěli jsme jim tak ukázat, že existuje mnoho důvodů, proč investovat do marketingových kampaní na této platformě.

TikTok se prezentuje jako ideální místo pro marketéry

Podle zprávy společnosti Kantar „Time Well Spent“ až 92 % uživatelů TikToku reaguje na zobrazený obsah nějakou formou akce. Časopis Cross border také uvádí, že podle odhadů si 25 % uživatelů koupí alespoň jeden produkt, který na platformě viděli. Není pochyb o tom, že se jedná o jednu z nejpoužívanějších sociálních sítí současnosti.

Statistiky platformy TikTok

Čínská sociální síť se prezentuje jako ideální prostor pro výkonnostní marketingové kampaně a svá tvrzení chce podložit daty:

Podle TikToku si 25 % uživatelů koupilo produkt poté, co ho viděli v obsahu platformy, přičemž 71 % těchto nákupů bylo spontánních a neplánovaných.

Podle dalších zajímavých údajů, které sociální síť uvádí, 73 % uživatelů doporučuje produkty, které viděli na TikToku, lidem ve svém okolí. V tomto smyslu platforma tvrdí, že přítomnost na ní nejen pomáhá zvýšit prodej, ale také pomáhá značce stát se rozpoznatelnější.

Dokonalý stage pro výkonnostní marketing?

TikTok má v současné době více než 1 miliardu uživatelů po celém světě. Podle pokynů, které platforma vytvořila pro navrhování výkonnostních marketingových kampaní, jsou uživatelé TikToku obzvláště náchylní ke sdílení produktů, které na této sociální síti objeví.

Také 42 % uživatelů si TikTok vybírá jako platformu pro vyhledávání nových produktů a zajímají se zejména o nové trendy. Proto se tato platforma představuje jako jedna z nejlepších alternativ pro vytváření kampaní pro obchodníky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Influenceři chtějí férovou odměnu a tvůrčí svobodu, ne slavné značky
4 min. doba čtení

Influenceři chtějí férovou odměnu a tvůrčí svobodu, ne slavné značky

Značky, které se snaží spolupracovat s influencery, často míjejí podstatu. Nový výzkum ukazuje, že influenceři kladou mnohem větší důraz na sdílené hodnoty a jasné finanční podmínky než na to, zda jde o známou značku. A chtějí mít také slovo v kreativitě – což jim většina firem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge