
Podle zprávy společnosti Kantar “Time Well Spent” až 92 % uživatelů TikToku reaguje na zobrazený obsah nějakou formou akce. Časopis Cross border také uvádí, že podle odhadů si 25 % uživatelů koupí alespoň jeden produkt, který na platformě viděli. Není pochyb o tom, že se jedná o jednu z nejpoužívanějších sociálních sítí současnosti.
Statistiky platformy TikTok
Čínská sociální síť se prezentuje jako ideální prostor pro výkonnostní marketingové kampaně a svá tvrzení chce podložit daty:
Podle TikToku si 25 % uživatelů koupilo produkt poté, co ho viděli v obsahu platformy, přičemž 71 % těchto nákupů bylo spontánních a neplánovaných.
Podle dalších zajímavých údajů, které sociální síť uvádí, 73 % uživatelů doporučuje produkty, které viděli na TikToku, lidem ve svém okolí. V tomto smyslu platforma tvrdí, že přítomnost na ní nejen pomáhá zvýšit prodej, ale také pomáhá značce stát se rozpoznatelnější.
Dokonalý stage pro výkonnostní marketing?
TikTok má v současné době více než 1 miliardu uživatelů po celém světě. Podle pokynů, které platforma vytvořila pro navrhování výkonnostních marketingových kampaní, jsou uživatelé TikToku obzvláště náchylní ke sdílení produktů, které na této sociální síti objeví.
Také 42 % uživatelů si TikTok vybírá jako platformu pro vyhledávání nových produktů a zajímají se zejména o nové trendy. Proto se tato platforma představuje jako jedna z nejlepších alternativ pro vytváření kampaní pro obchodníky.