2min. doba čtení

TikTok se prezentuje jako ideální místo pro marketéry

Při příležitosti oslav Performance Week využila společnost TikTok příležitosti podělit se o své úspěchy s marketingovými odborníky. Chtěli jsme jim tak ukázat, že existuje mnoho důvodů, proč investovat do marketingových kampaní na této platformě.

TikTok se prezentuje jako ideální místo pro marketéry

Podle zprávy společnosti Kantar “Time Well Spent” až 92 % uživatelů TikToku reaguje na zobrazený obsah nějakou formou akce. Časopis Cross border také uvádí, že podle odhadů si 25 % uživatelů koupí alespoň jeden produkt, který na platformě viděli. Není pochyb o tom, že se jedná o jednu z nejpoužívanějších sociálních sítí současnosti.

Statistiky platformy TikTok

Čínská sociální síť se prezentuje jako ideální prostor pro výkonnostní marketingové kampaně a svá tvrzení chce podložit daty:

Podle TikToku si 25 % uživatelů koupilo produkt poté, co ho viděli v obsahu platformy, přičemž 71 % těchto nákupů bylo spontánních a neplánovaných.

Podle dalších zajímavých údajů, které sociální síť uvádí, 73 % uživatelů doporučuje produkty, které viděli na TikToku, lidem ve svém okolí. V tomto smyslu platforma tvrdí, že přítomnost na ní nejen pomáhá zvýšit prodej, ale také pomáhá značce stát se rozpoznatelnější.

Dokonalý stage pro výkonnostní marketing?

TikTok má v současné době více než 1 miliardu uživatelů po celém světě. Podle pokynů, které platforma vytvořila pro navrhování výkonnostních marketingových kampaní, jsou uživatelé TikToku obzvláště náchylní ke sdílení produktů, které na této sociální síti objeví.

Také 42 % uživatelů si TikTok vybírá jako platformu pro vyhledávání nových produktů a zajímají se zejména o nové trendy. Proto se tato platforma představuje jako jedna z nejlepších alternativ pro vytváření kampaní pro obchodníky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek
4min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes vám přineseme pohled předsedy představenstva společnosti Tesco Johna Allana na současné dodavatelské praktiky, povíme si o službě Amazon Smile a prozradíme vám něco málo o novém online tržišti, které ještě letos otevře společnost Kaufland. 

Redakce Redakce
Přečíst článek