Sociální síť TikTok se snaží přiblížit obchodním partnerům a rozšiřuje se o další prvky včetně kreativních partnerů, odborníků na měření a obchodních konzultantů. “Neustále hledáme způsoby, jak značkám a inzerentům usnadnit vytváření poutavého obsahu a přesvědčivých kampaní, které budou mít u komunit TikToku ohlas. Jsme nadšeni, že se můžeme ve spolupráci s agenturami opřít o model mediálních a kreativních služeb a poskytovat značkám inovativní řešení, která nadále pozvednou jejich TikTok kampaně,” vysvětluje Melissa Yang, Globální ředitelka pro marketingová partnerství a vzdělávání v průmyslu.
Podle průzkumu společnosti TikTok každý třetí člověk objevuje nové produkty na TikToku díky videím zveřejněným značkami a více než 90 % uživatelů po zhlédnutí obsahu na TikToku podniká další kroky. Platforma chce tato čísla posílit tím, že se spojí s vyškolenými a prověřenými agenturami. Podle TikToku mohou určení agenturní partneři využívat mediální i kreativní řešení, aby maximalizovali úspěch inzerentů na platformě.
Tímto krokem chce TikTok zjednodušit vývoj a spouštění kampaní, které profilům přinesou požadované výsledky, a podpořit je v realizaci strategie TikTok-first.“V minulosti bylo pro značky obtížné najít agentury, které by mohly podporovat nákup médií i optimalizaci kreativy na TikToku. Následující agentury byly prověřeny, vyškoleny a označeny na základě svých zkušeností s využíváním kreativních prostředků na TikToku jako páky pro optimalizaci médií. Mohou působit jako komplexní servis pro inzerenty v rámci všech marketingových cílů, od zvyšování povědomí v horním trychtýři a návštěvnosti stránek až po konverze ve spodním trychtýři a prodeje v elektronickém obchodě,” uvádí se v prohlášení.
Platforma rozšířila své portfolio o celkem 10 agentur z Německa, Švédska, Austrálie, Vietnamu, jihovýchodní Asie, SAE a USA.