2 min. doba čtení

TikTok rozšiřuje svůj marketingový partnerský program o další agentury

Program TikTok Marketing Partners funguje na této sociální síti již 3 roky a jeho cílem je propojit profily s osvědčenými marketingovými partnery, kteří jim pomohou s jejich strategií na TikToku. Platforma oznamuje globální rozšíření agenturních partnerů.

TikTok rozšiřuje svůj marketingový partnerský program o další agentury

Sociální síť TikTok se snaží přiblížit obchodním partnerům a rozšiřuje se o další prvky včetně kreativních partnerů, odborníků na měření a obchodních konzultantů. “Neustále hledáme způsoby, jak značkám a inzerentům usnadnit vytváření poutavého obsahu a přesvědčivých kampaní, které budou mít u komunit TikToku ohlas. Jsme nadšeni, že se můžeme ve spolupráci s agenturami opřít o model mediálních a kreativních služeb a poskytovat značkám inovativní řešení, která nadále pozvednou jejich TikTok kampaně,”  vysvětluje Melissa Yang, Globální ředitelka pro marketingová partnerství a vzdělávání v průmyslu.

Podle průzkumu společnosti TikTok každý třetí člověk objevuje nové produkty na TikToku díky videím zveřejněným značkami a více než 90 % uživatelů po zhlédnutí obsahu na TikToku podniká další kroky. Platforma chce tato čísla posílit tím, že se spojí s vyškolenými a prověřenými agenturami. Podle TikToku mohou určení agenturní partneři využívat mediální i kreativní řešení, aby maximalizovali úspěch inzerentů na platformě.

Tímto krokem chce TikTok zjednodušit vývoj a spouštění kampaní, které profilům přinesou požadované výsledky, a podpořit je v realizaci strategie TikTok-first.“V minulosti bylo pro značky obtížné najít agentury, které by mohly podporovat nákup médií i optimalizaci kreativy na TikToku. Následující agentury byly prověřeny, vyškoleny a označeny na základě svých zkušeností s využíváním kreativních prostředků na TikToku jako páky pro optimalizaci médií. Mohou působit jako komplexní servis pro inzerenty v rámci všech marketingových cílů, od zvyšování povědomí v horním trychtýři a návštěvnosti stránek až po konverze ve spodním trychtýři a prodeje v elektronickém obchodě,”  uvádí se v prohlášení.

Platforma rozšířila své portfolio o celkem 10 agentur z Německa, Švédska, Austrálie, Vietnamu, jihovýchodní Asie, SAE a USA.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce
4 min. doba čtení

Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce

Podmínky vrácení zboží jsou výrazným faktorem, který ovlivňuje chování spotřebitelů a formuje konkurenční prostředí. Zpráva od společnosti ZigZag zkoumá, jak největší prodejci z retailu mění svůj pohled na vrácení zboží v e-commerce. Na jedné straně musí dívat na spokojenost zákazníků, zároveň je nutno zvážit profitabilitu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+