2 min. doba čtení

TikTok rozšiřuje svůj marketingový partnerský program o další agentury

Program TikTok Marketing Partners funguje na této sociální síti již 3 roky a jeho cílem je propojit profily s osvědčenými marketingovými partnery, kteří jim pomohou s jejich strategií na TikToku. Platforma oznamuje globální rozšíření agenturních partnerů.

TikTok rozšiřuje svůj marketingový partnerský program o další agentury

Sociální síť TikTok se snaží přiblížit obchodním partnerům a rozšiřuje se o další prvky včetně kreativních partnerů, odborníků na měření a obchodních konzultantů. „Neustále hledáme způsoby, jak značkám a inzerentům usnadnit vytváření poutavého obsahu a přesvědčivých kampaní, které budou mít u komunit TikToku ohlas. Jsme nadšeni, že se můžeme ve spolupráci s agenturami opřít o model mediálních a kreativních služeb a poskytovat značkám inovativní řešení, která nadále pozvednou jejich TikTok kampaně,“  vysvětluje Melissa Yang, Globální ředitelka pro marketingová partnerství a vzdělávání v průmyslu.

Podle průzkumu společnosti TikTok každý třetí člověk objevuje nové produkty na TikToku díky videím zveřejněným značkami a více než 90 % uživatelů po zhlédnutí obsahu na TikToku podniká další kroky. Platforma chce tato čísla posílit tím, že se spojí s vyškolenými a prověřenými agenturami. Podle TikToku mohou určení agenturní partneři využívat mediální i kreativní řešení, aby maximalizovali úspěch inzerentů na platformě.

Tímto krokem chce TikTok zjednodušit vývoj a spouštění kampaní, které profilům přinesou požadované výsledky, a podpořit je v realizaci strategie TikTok-first.„V minulosti bylo pro značky obtížné najít agentury, které by mohly podporovat nákup médií i optimalizaci kreativy na TikToku. Následující agentury byly prověřeny, vyškoleny a označeny na základě svých zkušeností s využíváním kreativních prostředků na TikToku jako páky pro optimalizaci médií. Mohou působit jako komplexní servis pro inzerenty v rámci všech marketingových cílů, od zvyšování povědomí v horním trychtýři a návštěvnosti stránek až po konverze ve spodním trychtýři a prodeje v elektronickém obchodě,“  uvádí se v prohlášení.

Platforma rozšířila své portfolio o celkem 10 agentur z Německa, Švédska, Austrálie, Vietnamu, jihovýchodní Asie, SAE a USA.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+