1 min. doba čtení

TikTok reklamy by brzy měly dorazit i na Slovensko

Na internetu se začínají objevovat zprávy, že příspěvky na TikTok bude nyní možné boostovat i na Slovensku.

TikTok reklamy by brzy měly dorazit i na Slovensko
Zdroj: Depositphotos

Několik zdrojů, bohužel bez toho oficiálního, uvádí, že reklama TikTok přichází na Slovensko. Jako první o tom informoval podcast Marketing bez obalu, který se odvolával na online seminář TikToku.

„Od začátku bude možné zvýšit pouze Traffic, ne Reach,“ lze slyšet v podcastu.

Jiné zdroje mluví o datu uvedení na trh 1. srpna 2024, ale tuto informaci se nám nepodařilo potvrdit, ani se nám nepodařilo najít oficiální prohlášení platformy.

Podle aktuálního seznamu zemí, kde je reklama dostupná, je Slovensko jednou z mála zemí v Evropě, kde podpora příspěvků ještě nebyla spuštěna. Situaci pečlivě sledujeme, proto i nadále sledujte Ecommerce Bridge a informace vám neuniknou.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+