1 min. doba čtení

TikTok reklamy by brzy měly dorazit i na Slovensko

Na internetu se začínají objevovat zprávy, že příspěvky na TikTok bude nyní možné boostovat i na Slovensku.

TikTok reklamy by brzy měly dorazit i na Slovensko
Zdroj: Depositphotos

Několik zdrojů, bohužel bez toho oficiálního, uvádí, že reklama TikTok přichází na Slovensko. Jako první o tom informoval podcast Marketing bez obalu, který se odvolával na online seminář TikToku.

„Od začátku bude možné zvýšit pouze Traffic, ne Reach,“ lze slyšet v podcastu.

Jiné zdroje mluví o datu uvedení na trh 1. srpna 2024, ale tuto informaci se nám nepodařilo potvrdit, ani se nám nepodařilo najít oficiální prohlášení platformy.

Podle aktuálního seznamu zemí, kde je reklama dostupná, je Slovensko jednou z mála zemí v Evropě, kde podpora příspěvků ještě nebyla spuštěna. Situaci pečlivě sledujeme, proto i nadále sledujte Ecommerce Bridge a informace vám neuniknou.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+