2 min. doba čtení

TikTok bez reklam? Připlatíte si

Populární sociální platforma TikTok zvažuje zavedení placeného předplatného, které by umožnilo uživatelům sledovat obsah bez reklam. Zatím je ve hře americký trh.

TikTok bez reklam? Připlatíte si

Populární sociální platforma TikTok zvažuje zavedení placeného předplatného, které by umožnilo uživatelům sledovat obsah bez reklam. Zatím je ve hře americký trh.

Uvažuje se nad měsíčním poplatkem ve výši 4,99 USD. Vztahovalo by se však výhradně na reklamy, které zobrazuje samotná platforma, nikoli na jednorázové marketingové akce nebo kampaně influencerů.

Nedávná studie ukázala, že TikTok si získal přízeň i od opatrnějších kupujících. Až 60 % z dotázaných označilo TikTok za své preferované místo pro sledování krátkých videí. Tento fakt naznačuje, že TikTok si stále udržuje svoji atraktivitu pro reklamní inzerenty.

Zdroj: techcrunch.com

Úplně bez reklam to nepůjde

Zavádění placeného předplatného bez reklam by mohlo představovat nový způsob, jak diverzifikovat příjmy TikToku a poskytnout uživatelům volbu, zda si chtějí obsah prohlížet bez reklam. Je sporné, zda příjmy z předplatného dokáží nahradit příjmy z reklam, které platforma dosud generuje. TikTok se tak přidává k jiným sociálním médiím, které již nabízejí placené předplatné bez reklam a snaží se rozšířit své možnosti financování.

TikTok je na příjmech z reklam závislý a dosud byl schopen odolat širšímu poklesu výdajů na online reklamu. Mateřská společnost TikToku ByteDance si vybudovala 11% podíl na výdajích velkých agentur na sociálních médiích, přičemž mezi největšími investory se nacházejí společnosti jako Pepsi, DoorDash, Amazon a Apple.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+