1 min. doba čtení

Threads chce zpřístupnit plánování příspěvků

Projektem Threads se společnost Meta snaží vytvořit poutavější a přátelštější verzi sítě X. Chce vytvořit nové způsoby využívání sociálních sítí – možná proto některé kroky trvají déle.

Threads chce zpřístupnit plánování příspěvků
Zdroj: Depositphotos

Při zavádění nových funkcí se dbá na to, aby nedocházelo ke spamům a podvodům. Platforma zatím odmítá některé používané způsoby používání sociálních sítí. Služba Threads byla totiž vytvořena jako protipól k síti X, která se stala líhní dezinformací a kontroverzí. Meta si s novým projektem dává pozor a postupuje opatrně, aby poskytla bezpečnější místo pro diskuse.

Threads testuje své API s vybranými partnery. API v současné době umožňuje ověřování, publikování vláken a získávání obsahu. V budoucnu se plánuje přidat moderování odpovědí a možnost náhledu příspěvků. Tým Threads v současné době spolupracuje s partnery, jako jsou Grabyo, Hootsuite, Social Newsdesk, Sprinklr, Sprout Social a Techmeme.

 

Uverejnil/-a @0xjessel
Zobraziť v Threads

 

Vývoj rozhraní API otevírá nové způsoby plánování příspěvků, které pomohou značkám a vydavatelům lépe spravovat svou přítomnost na síti Threads. Očekává se také přidání analytických funkcí pro zlepšení zapojení a sledování výkonu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+