1 min. doba čtení

Threads chce zpřístupnit plánování příspěvků

Projektem Threads se společnost Meta snaží vytvořit poutavější a přátelštější verzi sítě X. Chce vytvořit nové způsoby využívání sociálních sítí – možná proto některé kroky trvají déle.

Threads chce zpřístupnit plánování příspěvků
Zdroj: Depositphotos

Při zavádění nových funkcí se dbá na to, aby nedocházelo ke spamům a podvodům. Platforma zatím odmítá některé používané způsoby používání sociálních sítí. Služba Threads byla totiž vytvořena jako protipól k síti X, která se stala líhní dezinformací a kontroverzí. Meta si s novým projektem dává pozor a postupuje opatrně, aby poskytla bezpečnější místo pro diskuse.

Threads testuje své API s vybranými partnery. API v současné době umožňuje ověřování, publikování vláken a získávání obsahu. V budoucnu se plánuje přidat moderování odpovědí a možnost náhledu příspěvků. Tým Threads v současné době spolupracuje s partnery, jako jsou Grabyo, Hootsuite, Social Newsdesk, Sprinklr, Sprout Social a Techmeme.

 

Uverejnil/-a @0xjessel
Zobraziť v Threads

 

Vývoj rozhraní API otevírá nové způsoby plánování příspěvků, které pomohou značkám a vydavatelům lépe spravovat svou přítomnost na síti Threads. Očekává se také přidání analytických funkcí pro zlepšení zapojení a sledování výkonu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+