Text, fotky, videa a celé kampaně. Co dnes zvládne AI v marketingu? (Vladan Fejlek, Dexfinity)
Rozvoj umělé inteligence je masivní a my se vám proto neustále snažíme přinášet nové informace, abyste byli v obraze. Jeden den umíte využít pro vaše podnikání jedno, další den už může být nový nástroj, který je desetinásobně lepší... Co je budoucností AI, jak by k tomu měly e-shopy přistoupit, a zda nahradí umělá inteligence kreativitu a přidanou hodnotu lidí nebo agentur nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Vladan Fejlek, Future Demand Generation Specialist v Dexfinity.
Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]
Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]