1 min. doba čtení

Text, fotky, videa a celé kampaně. Co dnes zvládne AI v marketingu? (Vladan Fejlek, Dexfinity)

Rozvoj umělé inteligence je masivní a my se vám proto neustále snažíme přinášet nové informace, abyste byli v obraze. Jeden den umíte využít pro vaše podnikání jedno, další den už může být nový nástroj, který je desetinásobně lepší... Co je budoucností AI, jak by k tomu měly e-shopy přistoupit, a zda nahradí umělá inteligence kreativitu a přidanou hodnotu lidí nebo agentur nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Vladan Fejlek, Future Demand Generation Specialist v Dexfinity.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:44 Budou podobné názvy pozic, jako má Vladan?
  • 02:52 Co je budoucnost tvorby obsahu pomocí AI?
  • 07:31 Bude umělá inteligence o personalizaci?
  • 08:20 Může být tento typ obsahu nový standard pro e-shopy?
  • 13:14 Jak k tomu má e-shop přistoupit?
  • 15:27 Kde lze sledovat novinky ohledně AI?
  • 18:45 Nahradí umělá inteligence kreativitu?
  • 21:31 Kde bude pak přidána hodnota lidí a agentur?
  • 26:51 Příklady, které společnosti to dělají dobře?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Dexfinity
Tento článek ti přináší

Dexfinity

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)
2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)
1 min. doba čtení

Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+