Instagram si od nového nástroje slibuje změnu v přístupu tvůrců k experimentování s obsahem. Nový nástroj je určen na pomoc tvůrcům testovat jejich obsah s novým publikum ještě před zveřejněním pro jejich současným sledovatelem.
Ať už se chcete věnovat novým tématům, experimentovat s různými technikami, nebo si prostě nejste jisti novým obsahem, zkušební Reels jsou řešením. Nabízejí bezpečné prostředí pro experimenty.
Zkušební Reels jsou dostupné profesionálním účtem.
Jak to funguje?
Samotný proces je jednoduchý. Vytvořte Reel tak, jak jste zvyklí a před zveřejněním přepněte na Trial. Zkušební Reels se zobrazí na vašem profilu vedle konceptů, vidět je budete pouze vy.
I když se nezobrazují v sekci Reels nebo v hlavní mřížce vašeho profilu, fanoušci je mohou nalézt prostřednictvím tematických sbírek Reels nebo v DMs.
Funkce nejprve zobrazí Reels lidem, kteří vás nesledují. Díky tomu máte šanci získat cenné informace o výkonu bez rizika, že se obsah neujme u vašeho současného publika.
Po 24 hodinách mají tvůrci přístup ke komplexním statistikám zapojení včetně shlédnutí, liků, komentářů a sdílení. Instagram také poskytuje srovnávací analýzu zkušebních Reels. Díky tomu tvůrci získají lepší přehled a dělat lepší rozhodnutí o další strategii obsahu.
Tvůrci si mohou zvolit také automatické šíření nebo ruční sdílení úspěšných trial Reels svým fanouškům. Pokud je tato možnost zapnuta, Instagram může zveřejnit zkušební Reels, které během prvních 72 hodin uspěly. Tvůrci však mají vždy úplnou kontrolu nad tímto nastavením.