2 min. doba čtení

Testovací Reels na Instagramu jsou tady. Co přináší novinka?

Instagram již před časem avizoval, že zavede zkušební Reels. Nyní platforma přichází s informací, že novinka už je dostupná globálně. V příštích týdnech by měla být přístupná všem oprávněným tvůrcům.

Testovací Reels na Instagramu jsou tady. Co přináší novinka?
Zdroj: Depositphotos

Instagram si od nového nástroje slibuje změnu v přístupu tvůrců k experimentování s obsahem. Nový nástroj je určen na pomoc tvůrcům testovat jejich obsah s novým publikum ještě před zveřejněním pro jejich současným sledovatelem.

Ať už se chcete věnovat novým tématům, experimentovat s různými technikami, nebo si prostě nejste jisti novým obsahem, zkušební Reels jsou řešením. Nabízejí bezpečné prostředí pro experimenty.

Zkušební Reels jsou dostupné profesionálním účtem.

Jak to funguje?

Samotný proces je jednoduchý. Vytvořte Reel tak, jak jste zvyklí a před zveřejněním přepněte na Trial. Zkušební Reels se zobrazí na vašem profilu vedle konceptů, vidět je budete pouze vy.

Zdroj: Meta

I když se nezobrazují v sekci Reels nebo v hlavní mřížce vašeho profilu, fanoušci je mohou nalézt prostřednictvím tematických sbírek Reels nebo v DMs.

Funkce nejprve zobrazí Reels lidem, kteří vás nesledují. Díky tomu máte šanci získat cenné informace o výkonu bez rizika, že se obsah neujme u vašeho současného publika.

Po 24 hodinách mají tvůrci přístup ke komplexním statistikám zapojení včetně shlédnutí, liků, komentářů a sdílení. Instagram také poskytuje srovnávací analýzu zkušebních Reels. Díky tomu tvůrci získají lepší přehled a dělat lepší rozhodnutí o další strategii obsahu.

Zdroj: Meta

Tvůrci si mohou zvolit také automatické šíření nebo ruční sdílení úspěšných trial Reels svým fanouškům. Pokud je tato možnost zapnuta, Instagram může zveřejnit zkušební Reels, které během prvních 72 hodin uspěly. Tvůrci však mají vždy úplnou kontrolu nad tímto nastavením.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se minulý rok používaly sociální sítě v Česku a na Slovensku?
4 min. doba čtení

Jak se minulý rok používaly sociální sítě v Česku a na Slovensku?

Sociální sítě hrají důležitou roli v každodenním životě uživatelů. Každá země i každá věková skupina má své specifika. Sociální sítě ovlivňují nejen osobní interakce, ale i marketingové strategie značek. Navzdory podobnostem mezi oběma zeměmi lze pozorovat rozdíly v tom, kolik času lidé tráví na sociálních sítích a jaké platformy preferují. Chcete-li pochopit zákazníky, musíte o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Instagram odhaluje strategické priority pro rok 2025
2 min. doba čtení

Instagram odhaluje strategické priority pro rok 2025

Po týdnu plném změn ve společnosti Meta a živých diskusích přišel Instagram s představením svých strategických priorit. Generální ředitel Adam Mosseri nastínil ambiciózní vizi platformy pro rok 2025, která se zaměřuje hlavně na nové kreativní nástroje a lepší propojení uživatelů.

Redakce Redakce
Přečíst článek
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, které podpoří i e-commerce
2 min. doba čtení

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, které podpoří i e-commerce

TikTok ve své zprávě What’s Next 2025 představuje nové trendy a tipy, které mohou e-commerce značky využít k udržení relevance a lepšímu propojení s publikem. Podívejte se na hlavní body, které vám pomohou zorientovat se na trhu, zlepšit výkonnost a vytvořit smysluplné spojení s cílovou skupinou pomocí daty podložených poznatků a osvědčených postupů.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+