2 min. doba čtení

Testovací Reels na Instagramu jsou tady. Co přináší novinka?

Instagram již před časem avizoval, že zavede zkušební Reels. Nyní platforma přichází s informací, že novinka už je dostupná globálně. V příštích týdnech by měla být přístupná všem oprávněným tvůrcům.

Testovací Reels na Instagramu jsou tady. Co přináší novinka?
Zdroj: Depositphotos

Instagram si od nového nástroje slibuje změnu v přístupu tvůrců k experimentování s obsahem. Nový nástroj je určen na pomoc tvůrcům testovat jejich obsah s novým publikum ještě před zveřejněním pro jejich současným sledovatelem.

Ať už se chcete věnovat novým tématům, experimentovat s různými technikami, nebo si prostě nejste jisti novým obsahem, zkušební Reels jsou řešením. Nabízejí bezpečné prostředí pro experimenty.

Zkušební Reels jsou dostupné profesionálním účtem.

Jak to funguje?

Samotný proces je jednoduchý. Vytvořte Reel tak, jak jste zvyklí a před zveřejněním přepněte na Trial. Zkušební Reels se zobrazí na vašem profilu vedle konceptů, vidět je budete pouze vy.

Zdroj: Meta

I když se nezobrazují v sekci Reels nebo v hlavní mřížce vašeho profilu, fanoušci je mohou nalézt prostřednictvím tematických sbírek Reels nebo v DMs.

Funkce nejprve zobrazí Reels lidem, kteří vás nesledují. Díky tomu máte šanci získat cenné informace o výkonu bez rizika, že se obsah neujme u vašeho současného publika.

Po 24 hodinách mají tvůrci přístup ke komplexním statistikám zapojení včetně shlédnutí, liků, komentářů a sdílení. Instagram také poskytuje srovnávací analýzu zkušebních Reels. Díky tomu tvůrci získají lepší přehled a dělat lepší rozhodnutí o další strategii obsahu.

Zdroj: Meta

Tvůrci si mohou zvolit také automatické šíření nebo ruční sdílení úspěšných trial Reels svým fanouškům. Pokud je tato možnost zapnuta, Instagram může zveřejnit zkušební Reels, které během prvních 72 hodin uspěly. Tvůrci však mají vždy úplnou kontrolu nad tímto nastavením.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+