2 min. doba čtení

Temu se snaží expandovat a poznává své limity

Čínská aplikace pro elektronické obchodování Temu vzala počátkem tohoto roku snahy o expanzi do Evropy útokem. Nyní se snaží proniknout na americký trh a konkurovat společnostem jako Shein a Amazon.

Temu se snaží expandovat a poznává své limity
Zdroj: Depositphotos

Čínská aplikace pro elektronické obchodování Temu vzala počátkem tohoto roku snahy o expanzi do Evropy útokem. Nyní se snaží proniknout na americký trh a konkurovat společnostem jako Shein a Amazon.

Od svého uvedení na americký trh v září 2022 se Temu podařilo rychle vyšplhat na vrchol počtu stažení v obchodech s aplikacemi. Aplikaci vlastní čínská společnost PDD Holdings, která vlastní také obrovskou platformu pro elektronické obchodování Pinduoduo. Nabízí výrazné slevy prostřednictvím kupónů a dotací a v současné době působí ve 47 zemích.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

Společnost však čelí několika výzvám. Temu dělá problémy kapacita skladů, protože se snaží plnit objednávky a zpracovávat vrácené zboží. Navíc společnost stále prodělává spoustu peněz. Odhaduje se, že na každé zakázce v USA ztrácí přibližně 30-35 % a na zakázkách v celosvětovém měřítku v průměru 40 %. Ačkoli Temu tvrdí, že tyto odhady neodpovídají realitě, magazín Wired získal vyjádření od anonymního zdroje obeznámeného s finanční situací PDD, který tato čísla potvrdil.

Temu investuje obrovské částky do reklamy a propagace, včetně utrácení milionů dolarů za reklamy na Super Bowl. Denně vynakládá reklamní rozpočty na platformách Meta a Google. Navzdory rychlému růstu a úspěchu při získávání zákazníků existují obavy, že by společnost mohla mít problémy se ziskem z obrovského počtu uživatelů.

Firma se také potýká s logistickými problémy, které způsobují zpoždění při odesílání produktů a komplikace při procesech vracení zboží. Temu navíc tvrdí, že nechce být vnímána jako čínská platforma, a proto investuje do lobbingu v USA, aby odvrátila kritiku svého dodavatelského řetězce v Číně.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+