14. června 2021
14. června 2021

Tématem osmého ročníku konference ShopCamp bude interní dluh a růst e-shopů

2 min čtení

Pandemie koronaviru způsobila v Česku i na Slovensku obrovský e-commerce boom, který některým e-shopům zvýšil tržby o stovky procent. Po velkém uvolňování opatření se teď online prodejci musí vyrovnat s novou situací.

I to bude tématem osmého ročníku komunitní e-commerce konference ShopCamp, která proběhne 2. září 2021 v tradičních prostorách Fakulty architektoniky ČVUT v Praze.

Potvrzení spíkři

Celodenní konference, kterou organizuje společnost Shopsys, bude obsahovat 12 přednášek, 8 workshopů a doprovodný program s partnerskými stánky. Účast už potvrdilo několik zajímavých spíkrů. Těšit se můžete na špičkové osobnosti české e-commerce scény:

  • Lukáš Havlásek – web & innovation director e-shopu s kosmetikou a parfémy NOTINO, který působí v 24 zemích a loni dosáhl obratu ve výšce 14,5 miliardy českých korun (571 milionů eur).
  • Dominik Píchal – zakladatel e-shopu se zdravými potravinami Grizly.cz, který nedávno získal významnou investici od skupiny eRockets.
  • Radek Hrachovec – držitel titulu Certified Loyalty Marketing Professional, který pracoval např. pro společnosti Baťa, Blažek nebo Klenoty Aurum.

Registrujte se, přednášejte nebo hlasujte pro řečníky

ShopCamp je unikátní v tom, že nabízí možnost přihlásit se na přednášku nebo workshop prakticky jakýmkoliv zájemcům. Přihlásit se můžete od 8. června na shopcamp.cz.

Registrovaní účastníci si následně hlasováním vyberou řečníky, které chtějí slyšet, a sami tak participují na tvorbě programu konference. Registrace startuje 15. června 2021 od 14:00 hod a pro všechny majitele i zaměstnance e-shopů je zcela zdarma. Vstup na konferenci získají pouze registrovaní účastníci a počet vstupenek je limitovaný.

Registrujte se na osmý ročník ShopCampu od 15. června >>

Nosným tématem bude „interní dluh“ a růst e-shopů

Po raketovém růstu tržeb v roce 2020 stojí e-shopy tento rok před velkou a důležitou výzvou. V extrémním období, kdy online nakupovali téměř všichni, firmy neměly čas řešit interní prostředí a procesy. Tím si mohly vytvořit nemalý „interní dluh“, který se může týkat technologií, logistiky, zaměstnanců i způsobu řízení. Pokud ho nevyrovnají, může je brzdit v dalším růstu.

„Vnitřní systémy a procesy e-shopů však typicky tak rychle změnit nejde. Výjimkou jsou menší firmy, které mohly rychleji naskočit na online prodej a začít jednoduše prodávat. U velkých společností, které v online často působily i předtím, trvají tyto změny systémů a procesů dlouho. Z našich zkušeností se spoluprací s předními hráči víme, že například kvalitní e-commerce řešení na míru se připravuje často i rok. Cítíme, že v tomto období e-shopy potřebují víc než kdykoliv předtím podporu ve vzdělání a inspiraci. Proto jsme se rozhodli letošní ShopCamp zaměřit na téma růstu,“ říká Matěj Kapošváry, obchodní a marketingový ředitel společnosti Shopsys.

ShopCamp láka větší e-shopy

Od roku 2014, kdy se organizoval první ročník konference, ji navštívilo už přes 4000 lidí a zejména větší e-shopy. Setkání je typické svojí přátelskou a otevřenou atmosférou. Přináší užitečné a praktické informace, podporuje budování vztahů mezi návštěvníky, spíkry i partnery.

ShopCamp se koná pod záštitou společností Shopsys, Shoptet a Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem konference je i tento rok nákupní poradce Heureka.

Registrujte se na osmý ročník ShopCampu od 15. června >>

Autor článku

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.