I to bude tématem osmého ročníku komunitní e-commerce konference ShopCamp, která proběhne 2. září 2021 v tradičních prostorách Fakulty architektoniky ČVUT v Praze.
Potvrzení spíkři
Celodenní konference, kterou organizuje společnost Shopsys, bude obsahovat 12 přednášek, 8 workshopů a doprovodný program s partnerskými stánky. Účast už potvrdilo několik zajímavých spíkrů. Těšit se můžete na špičkové osobnosti české e-commerce scény:
- Lukáš Havlásek – web & innovation director e-shopu s kosmetikou a parfémy NOTINO, který působí v 24 zemích a loni dosáhl obratu ve výšce 14,5 miliardy českých korun (571 milionů eur).
- Dominik Píchal – zakladatel e-shopu se zdravými potravinami Grizly.cz, který nedávno získal významnou investici od skupiny eRockets.
- Radek Hrachovec – držitel titulu Certified Loyalty Marketing Professional, který pracoval např. pro společnosti Baťa, Blažek nebo Klenoty Aurum.
Registrujte se, přednášejte nebo hlasujte pro řečníky
ShopCamp je unikátní v tom, že nabízí možnost přihlásit se na přednášku nebo workshop prakticky jakýmkoliv zájemcům. Přihlásit se můžete od 8. června na shopcamp.cz.
Registrovaní účastníci si následně hlasováním vyberou řečníky, které chtějí slyšet, a sami tak participují na tvorbě programu konference. Registrace startuje 15. června 2021 od 14:00 hod a pro všechny majitele i zaměstnance e-shopů je zcela zdarma. Vstup na konferenci získají pouze registrovaní účastníci a počet vstupenek je limitovaný.
Nosným tématem bude „interní dluh“ a růst e-shopů
Po raketovém růstu tržeb v roce 2020 stojí e-shopy tento rok před velkou a důležitou výzvou. V extrémním období, kdy online nakupovali téměř všichni, firmy neměly čas řešit interní prostředí a procesy. Tím si mohly vytvořit nemalý „interní dluh“, který se může týkat technologií, logistiky, zaměstnanců i způsobu řízení. Pokud ho nevyrovnají, může je brzdit v dalším růstu.
„Vnitřní systémy a procesy e-shopů však typicky tak rychle změnit nejde. Výjimkou jsou menší firmy, které mohly rychleji naskočit na online prodej a začít jednoduše prodávat. U velkých společností, které v online často působily i předtím, trvají tyto změny systémů a procesů dlouho. Z našich zkušeností se spoluprací s předními hráči víme, že například kvalitní e-commerce řešení na míru se připravuje často i rok. Cítíme, že v tomto období e-shopy potřebují víc než kdykoliv předtím podporu ve vzdělání a inspiraci. Proto jsme se rozhodli letošní ShopCamp zaměřit na téma růstu,“ říká Matěj Kapošváry, obchodní a marketingový ředitel společnosti Shopsys.
ShopCamp láka větší e-shopy
Od roku 2014, kdy se organizoval první ročník konference, ji navštívilo už přes 4000 lidí a zejména větší e-shopy. Setkání je typické svojí přátelskou a otevřenou atmosférou. Přináší užitečné a praktické informace, podporuje budování vztahů mezi návštěvníky, spíkry i partnery.
ShopCamp se koná pod záštitou společností Shopsys, Shoptet a Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem konference je i tento rok nákupní poradce Heureka.