3min. doba čtení

Tématem osmého ročníku konference ShopCamp bude interní dluh a růst e-shopů

Pandemie koronaviru způsobila v Česku i na Slovensku obrovský e-commerce boom, který některým e-shopům zvýšil tržby o stovky procent. Po velkém uvolňování opatření se teď online prodejci musí vyrovnat s novou situací.

Tématem osmého ročníku konference ShopCamp bude interní dluh a růst e-shopů

I to bude tématem osmého ročníku komunitní e-commerce konference ShopCamp, která proběhne 2. září 2021 v tradičních prostorách Fakulty architektoniky ČVUT v Praze.

Potvrzení spíkři

Celodenní konference, kterou organizuje společnost Shopsys, bude obsahovat 12 přednášek, 8 workshopů a doprovodný program s partnerskými stánky. Účast už potvrdilo několik zajímavých spíkrů. Těšit se můžete na špičkové osobnosti české e-commerce scény:

  • Lukáš Havlásek – web & innovation director e-shopu s kosmetikou a parfémy NOTINO, který působí v 24 zemích a loni dosáhl obratu ve výšce 14,5 miliardy českých korun (571 milionů eur).
  • Dominik Píchal – zakladatel e-shopu se zdravými potravinami Grizly.cz, který nedávno získal významnou investici od skupiny eRockets.
  • Radek Hrachovec – držitel titulu Certified Loyalty Marketing Professional, který pracoval např. pro společnosti Baťa, Blažek nebo Klenoty Aurum.

Registrujte se, přednášejte nebo hlasujte pro řečníky

ShopCamp je unikátní v tom, že nabízí možnost přihlásit se na přednášku nebo workshop prakticky jakýmkoliv zájemcům. Přihlásit se můžete od 8. června na shopcamp.cz.

Registrovaní účastníci si následně hlasováním vyberou řečníky, které chtějí slyšet, a sami tak participují na tvorbě programu konference. Registrace startuje 15. června 2021 od 14:00 hod a pro všechny majitele i zaměstnance e-shopů je zcela zdarma. Vstup na konferenci získají pouze registrovaní účastníci a počet vstupenek je limitovaný.

|

Registrujte se na osmý ročník ShopCampu od 15. června >>

Nosným tématem bude „interní dluh“ a růst e-shopů

Po raketovém růstu tržeb v roce 2020 stojí e-shopy tento rok před velkou a důležitou výzvou. V extrémním období, kdy online nakupovali téměř všichni, firmy neměly čas řešit interní prostředí a procesy. Tím si mohly vytvořit nemalý „interní dluh“, který se může týkat technologií, logistiky, zaměstnanců i způsobu řízení. Pokud ho nevyrovnají, může je brzdit v dalším růstu.

„Vnitřní systémy a procesy e-shopů však typicky tak rychle změnit nejde. Výjimkou jsou menší firmy, které mohly rychleji naskočit na online prodej a začít jednoduše prodávat. U velkých společností, které v online často působily i předtím, trvají tyto změny systémů a procesů dlouho. Z našich zkušeností se spoluprací s předními hráči víme, že například kvalitní e-commerce řešení na míru se připravuje často i rok. Cítíme, že v tomto období e-shopy potřebují víc než kdykoliv předtím podporu ve vzdělání a inspiraci. Proto jsme se rozhodli letošní ShopCamp zaměřit na téma růstu,“ říká Matěj Kapošváry, obchodní a marketingový ředitel společnosti Shopsys.

ShopCamp láka větší e-shopy

Od roku 2014, kdy se organizoval první ročník konference, ji navštívilo už přes 4000 lidí a zejména větší e-shopy. Setkání je typické svojí přátelskou a otevřenou atmosférou. Přináší užitečné a praktické informace, podporuje budování vztahů mezi návštěvníky, spíkry i partnery.

ShopCamp se koná pod záštitou společností Shopsys, Shoptet a Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem konference je i tento rok nákupní poradce Heureka.

Registrujte se na osmý ročník ShopCampu od 15. června >>

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
ShopRoku zná své vítěze, Heureka je vyhlásila je už popatnácté
4min. doba čtení

ShopRoku zná své vítěze, Heureka je vyhlásila je už popatnácté

Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku, o výhercích rozhodla odborná porota i zákazníci. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Efektivní schůzky neexistují. 3 důvody, proč s nimi i vy ztrácíte čas a peníze
5min. doba čtení

Efektivní schůzky neexistují. 3 důvody, proč s nimi i vy ztrácíte čas a peníze

Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně zbytečně. Ke svojí práci se dostanete až večer. Povědomé? Podle Jiřího Janouška, který výzkumem pracovních meetingů strávil několik let, existují tři důvody, proč je většina schůzek neefektivních. A na letošní technologické konferenci WebExpo nabídne překvapivá řešení, díky kterým už na schůzkách […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+