2min. doba čtení

Supermarket Delio s vlastní mobilní aplikací

Od začátku října mohou polští zákazníci nakupovat v online supermarketu Delio také prostřednictvím mobilní aplikace. Je přehledná, intuitivní a vytvořila ji společnost Lite e-commerce.

Supermarket Delio s vlastní mobilní aplikací

Aplikace Delio jako výsledek přirozené e-voluce

„Mobilní aplikace jsou součástí našeho každodenního života. Používáme je k plánování, komunikaci s přáteli, nakupování, dokonce i k řešení pracovních úkolů. Bylo jen otázkou času, kdy bude mít Delio vlastní mobilní aplikaci,“ říká Aleksander Popek, technický ředitel společnosti Lite e-Commerce, která aplikaci vyvinula.

Nakupování má být snadné a intuitivní 

Aplikace byla navržena podle nejnovějších trendů, takže se snadno používá a vyhledávání produktů je snadné díky optimalizovanému vyhledávači. Proces objednávky lze dokončit přímo v aplikaci, zákazníci mohou platit kartou nebo pomocí platební služby BLIK.

„Víme, že v dnešním světě máme stále méně času. Proto se snažíme, aby byl proces objednávání pro naše zákazníky intuitivní a snadný. Myšlenka aplikace byla velmi jednoduchá. Chtěli jsme nabídnout řešení, které bychom sami chtěli používat. A to se nám podařilo,“ říká Feym Fliegner, CPMO společnosti Lite e-Commerce.

Internetový supermarket uvedl na trh vlastní „protiinflační“ balíček. Do konce října zmrazil ceny asi 500 druhů potravin.

Nové funkce mají zlepšit zákaznickou zkušenost

Stačí už jen si mobilní aplikaci stáhnout z obchodu App Store nebo Google Play. Momentálně obsahuje více než 5 000 produktů s dodáním do jedné hodiny. Spuštění rovněž předcházely testy ve formátu „přátelé a rodina“ s cílem optimalizovat provozní procesy spojené se zaváděním.

Podle vývojářů se zákazníci s každou aktualizací dočkají nových funkcí. Brzy tak dostanou možnost přidávat produkty do oblíbených položek, opakovat archivní objednávky nebo filtrovat podle dostupných značek. Jejich úkolem je především neustále pracovat na zlepšování zákaznické zkušenosti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější
3min. doba čtení

Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější

Rychlost dodání zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících však stále ještě značně předbíhají realitu trhu. Přestože téměř třetina nakupujících by uvítala doručení do druhého dne, pouze 15 % nákupů tuto potřebu splňuje. Mladí lidé jsou ještě náročnější na rychlost. Podívejte se na výsledky našeho rozsáhlého průzkumu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+