2min. doba čtení

Supermarket Delio s vlastní mobilní aplikací

Od začátku října mohou polští zákazníci nakupovat v online supermarketu Delio také prostřednictvím mobilní aplikace. Je přehledná, intuitivní a vytvořila ji společnost Lite e-commerce.

Supermarket Delio s vlastní mobilní aplikací

Aplikace Delio jako výsledek přirozené e-voluce

„Mobilní aplikace jsou součástí našeho každodenního života. Používáme je k plánování, komunikaci s přáteli, nakupování, dokonce i k řešení pracovních úkolů. Bylo jen otázkou času, kdy bude mít Delio vlastní mobilní aplikaci,“ říká Aleksander Popek, technický ředitel společnosti Lite e-Commerce, která aplikaci vyvinula.

Nakupování má být snadné a intuitivní 

Aplikace byla navržena podle nejnovějších trendů, takže se snadno používá a vyhledávání produktů je snadné díky optimalizovanému vyhledávači. Proces objednávky lze dokončit přímo v aplikaci, zákazníci mohou platit kartou nebo pomocí platební služby BLIK.

„Víme, že v dnešním světě máme stále méně času. Proto se snažíme, aby byl proces objednávání pro naše zákazníky intuitivní a snadný. Myšlenka aplikace byla velmi jednoduchá. Chtěli jsme nabídnout řešení, které bychom sami chtěli používat. A to se nám podařilo,“ říká Feym Fliegner, CPMO společnosti Lite e-Commerce.

Internetový supermarket uvedl na trh vlastní „protiinflační“ balíček. Do konce října zmrazil ceny asi 500 druhů potravin.

Nové funkce mají zlepšit zákaznickou zkušenost

Stačí už jen si mobilní aplikaci stáhnout z obchodu App Store nebo Google Play. Momentálně obsahuje více než 5 000 produktů s dodáním do jedné hodiny. Spuštění rovněž předcházely testy ve formátu „přátelé a rodina“ s cílem optimalizovat provozní procesy spojené se zaváděním.

Podle vývojářů se zákazníci s každou aktualizací dočkají nových funkcí. Brzy tak dostanou možnost přidávat produkty do oblíbených položek, opakovat archivní objednávky nebo filtrovat podle dostupných značek. Jejich úkolem je především neustále pracovat na zlepšování zákaznické zkušenosti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes vám přineseme pohled předsedy představenstva společnosti Tesco Johna Allana na současné dodavatelské praktiky, povíme si o službě Amazon Smile a prozradíme vám něco málo o novém online tržišti, které ještě letos otevře společnost Kaufland. 

Redakce Redakce
Přečíst článek