Aplikace Delio jako výsledek přirozené e-voluce
„Mobilní aplikace jsou součástí našeho každodenního života. Používáme je k plánování, komunikaci s přáteli, nakupování, dokonce i k řešení pracovních úkolů. Bylo jen otázkou času, kdy bude mít Delio vlastní mobilní aplikaci,“ říká Aleksander Popek, technický ředitel společnosti Lite e-Commerce, která aplikaci vyvinula.
Nakupování má být snadné a intuitivní
Aplikace byla navržena podle nejnovějších trendů, takže se snadno používá a vyhledávání produktů je snadné díky optimalizovanému vyhledávači. Proces objednávky lze dokončit přímo v aplikaci, zákazníci mohou platit kartou nebo pomocí platební služby BLIK.
„Víme, že v dnešním světě máme stále méně času. Proto se snažíme, aby byl proces objednávání pro naše zákazníky intuitivní a snadný. Myšlenka aplikace byla velmi jednoduchá. Chtěli jsme nabídnout řešení, které bychom sami chtěli používat. A to se nám podařilo,“ říká Feym Fliegner, CPMO společnosti Lite e-Commerce.
Internetový supermarket uvedl na trh vlastní „protiinflační“ balíček. Do konce října zmrazil ceny asi 500 druhů potravin.
Nové funkce mají zlepšit zákaznickou zkušenost
Stačí už jen si mobilní aplikaci stáhnout z obchodu App Store nebo Google Play. Momentálně obsahuje více než 5 000 produktů s dodáním do jedné hodiny. Spuštění rovněž předcházely testy ve formátu „přátelé a rodina“ s cílem optimalizovat provozní procesy spojené se zaváděním.
Podle vývojářů se zákazníci s každou aktualizací dočkají nových funkcí. Brzy tak dostanou možnost přidávat produkty do oblíbených položek, opakovat archivní objednávky nebo filtrovat podle dostupných značek. Jejich úkolem je především neustále pracovat na zlepšování zákaznické zkušenosti.