1min. doba čtení

SuperFaktura a její milion vystavených faktur měsíčně! Jak dělají marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktura)

Podnikatelské prostředí mezi software pro fakturaci je poměrně saturováno. Společnost SuperFaktura to ale přesto zvládá a je jedničkou na slovenském trhu. Jejich model placení od začátku se jim osvědčil a mají přesto vysoké LTV u zákazníků. Snaží se zaujmout přístupem a kvalitou. Mimo jiné se také dozvíte, jak jim funguje 7 hodinová pracovní doba. To vše nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Branislav Šimo, CEO ze SuperFaktury.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:23 Kolik se přes SuperFakturu vystaví faktur měsíčně?
  • 02:10 Působíte v SK a CZ. Jaké je procentuální rozložení klientů?
  • 04:16 Přemýšlíte nad další expanzí?
  • 05:50 Co si slibujete od nového redesignu?
  • 09:46 Jak funguje SuperFaktura po marketingové stránce?
  • 12:14 Počítáte si LTV u zákazníků?
  • 13:36 Freemium model a SuperFaktura
  • 19:59 SuperFaktura a investoři, jak to bylo?
  • 26:26 7 hodinová pracovní doba
  • 31:11 Co chystá SuperFaktura do budoucna?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

SuperFaktura.cz
Tento článek ti přináší

SuperFaktura.cz

Viac o tejto spoločnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+