





V rozhovoru se dozvíte:
- 0:36 Proč Lucia odešla z korporace a přešla na stranu agentury?
- 1:57 Jak se dostala k storytellingu a proč ho začali používat v kampaních?
- 2:46 Co storytelling vlastně znamená, co všechno zahrnuje a kdo ho může využít?
- 5:13 Jakou zajímavou storytellingovou kampaň dělala a jaké prvky by měla taková kampaň obsahovat?
- 8:20 Jak probíhá příprava storytellingové kampaně? Dá se využít také na kratší kampaně?
- 11:54 Dá se dělat storytelling také v jiném než video formátu? A v čem jsou největší výhody videa?
- 12:58 Dokážou také menší značky nebo e-shopy podpořit prodej storytellingem?
- 14:49 Jak se rozlišují kreativy pro různé kanály a jak často by se měly měnit?
- 18:03 Dělá se při storytellingu také klasické A/B testování?
- 18:56 Dá se dělat storytelling offline nebo online propojit s jinými médii?
- 20:29 Kdo všechno se podílí na přípravě storytellingové kampaně a na co se má klient připravit?
- 23:33 Jaká je hlavní přidaná hodnota storytelllingu oproti klasicé bannerové reklamě?
- 24:58 Shrnutí toho, co si připravit před rozjezdem storytellingové kampaně.