2min. doba čtení

Jak se využívá storytelling v kampaních (Lucia Stefansky, Performics)

Lucia Stefansky je Senior Digital Strategists ve slovenské performance marketingové agentuře Perfomics. V marketingu pracuje už víc než 12 let. Začala ve velkých korporacích a později přešla do agentury. Budeme mluvit o storytellingu, zejména o tom, jak ho využít v kampaních.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:36 Proč Lucia odešla z korporace a přešla na stranu agentury?
  • 1:57 Jak se dostala k storytellingu a proč ho začali používat v kampaních?
  • 2:46 Co storytelling vlastně znamená, co všechno zahrnuje a kdo ho může využít?
  • 5:13 Jakou zajímavou storytellingovou kampaň dělala a jaké prvky by měla taková kampaň obsahovat?
  • 8:20 Jak probíhá příprava storytellingové kampaně? Dá se využít také na kratší kampaně?
  • 11:54 Dá se dělat storytelling také v jiném než video formátu? A v čem jsou největší výhody videa?
  • 12:58 Dokážou také menší značky nebo e-shopy podpořit prodej storytellingem?
  • 14:49 Jak se rozlišují kreativy pro různé kanály a jak často by se měly měnit?
  • 18:03 Dělá se při storytellingu také klasické A/B testování?
  • 18:56 Dá se dělat storytelling offline nebo online propojit s jinými médii?
  • 20:29 Kdo všechno se podílí na přípravě storytellingové kampaně a na co se má klient připravit?
  • 23:33 Jaká je hlavní přidaná hodnota storytelllingu oproti klasicé bannerové reklamě?
  • 24:58 Shrnutí toho, co si připravit před rozjezdem storytellingové kampaně.

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek