|
2 min. doba čtení

Stav slovenského e-commerce v roce 2024 a jak z toho vytěžit pro svůj byznys (Mária Auxtová, Shoptet)

Slovenský e-commerce trh zažívá neustálý růst, ale podnikatelé v online světě čelí mnoha výzvám, jako je budování značky na tržištích či konkurence v různých segmentech. Klíčem k úspěchu je orientace na kvalitu, efektivitu a využívání lokálních partnerů. Shoptet, jako přední platforma pro tvorbu e-shopů, nabízí českým e-shopářům nejen uživatelsky jednoduchý systém, ale také silný ekosystém podpory, který jim pomáhá růst a odlišit se na trhu. Aktuální trendy v českém e-commerce ukazují, proč je důležité mít správné nástroje a odborníky po svém boku. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Marie Auxtová, Country Manager Shoptet SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:44 Jsou marketplaces pro Shoptet velkou hrozbou?
      • 03:40 Jaká je momentální realita v počtu e-shopů?
      • 05:47 Rozhoduje u e-shopu i segment?
      • 07:18 Jak se umí nově vzniklý e-shop odlišit?
      • 08:45 Jsou budoucností vlastní produkty?
      • 10:34 Je důležité, na jakém systému máte e-shop postavený?
      • 14:04 Co je Shoptet poradna na Facebooku?
      • 16:03 Jaká je rozdílová věc, na kterou se často zapomíná?
      • 18:39 Existuje někdo v Shoptetu, kdo umí se vším pomoci?
      • 21:03 Jaké je momentální rozdělení Shoptetu?
      • 24:56 Bude lokální podpora v budoucnosti klíčová?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Shoptet
Tento článek ti přináší

Shoptet

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet