2 min. doba čtení

Stav slovenského e-commerce v roce 2024 a jak z toho vytěžit pro svůj byznys (Mária Auxtová, Shoptet)

Slovenský e-commerce trh zažívá neustálý růst, ale podnikatelé v online světě čelí mnoha výzvám, jako je budování značky na tržištích či konkurence v různých segmentech. Klíčem k úspěchu je orientace na kvalitu, efektivitu a využívání lokálních partnerů. Shoptet, jako přední platforma pro tvorbu e-shopů, nabízí českým e-shopářům nejen uživatelsky jednoduchý systém, ale také silný ekosystém podpory, který jim pomáhá růst a odlišit se na trhu. Aktuální trendy v českém e-commerce ukazují, proč je důležité mít správné nástroje a odborníky po svém boku. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Marie Auxtová, Country Manager Shoptet SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:44 Jsou marketplaces pro Shoptet velkou hrozbou?
      • 03:40 Jaká je momentální realita v počtu e-shopů?
      • 05:47 Rozhoduje u e-shopu i segment?
      • 07:18 Jak se umí nově vzniklý e-shop odlišit?
      • 08:45 Jsou budoucností vlastní produkty?
      • 10:34 Je důležité, na jakém systému máte e-shop postavený?
      • 14:04 Co je Shoptet poradna na Facebooku?
      • 16:03 Jaká je rozdílová věc, na kterou se často zapomíná?
      • 18:39 Existuje někdo v Shoptetu, kdo umí se vším pomoci?
      • 21:03 Jaké je momentální rozdělení Shoptetu?
      • 24:56 Bude lokální podpora v budoucnosti klíčová?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Shoptet
Tento článek ti přináší

Shoptet

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)
1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. doba čtení

Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Stavět firmu na cizí značce, kterou zastupujeme, může znít zvláštně. Proč raději nevytvořit něco vlastního, co bychom měli zcela pod kontrolou, nebyli odkázáni na externí vlivy vedení základní firmy a mohli ji potenciálně do budoucna dobře prodat? Pokud to ovšem máte v sobě a dané značce věříte naplno, může to dávat smysl. Jak se Henrieta […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+