2 min. doba čtení

Stav slovenského e-commerce v roce 2024 a jak z toho vytěžit pro svůj byznys (Mária Auxtová, Shoptet)

Slovenský e-commerce trh zažívá neustálý růst, ale podnikatelé v online světě čelí mnoha výzvám, jako je budování značky na tržištích či konkurence v různých segmentech. Klíčem k úspěchu je orientace na kvalitu, efektivitu a využívání lokálních partnerů. Shoptet, jako přední platforma pro tvorbu e-shopů, nabízí českým e-shopářům nejen uživatelsky jednoduchý systém, ale také silný ekosystém podpory, který jim pomáhá růst a odlišit se na trhu. Aktuální trendy v českém e-commerce ukazují, proč je důležité mít správné nástroje a odborníky po svém boku. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Marie Auxtová, Country Manager Shoptet SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:44 Jsou marketplaces pro Shoptet velkou hrozbou?
      • 03:40 Jaká je momentální realita v počtu e-shopů?
      • 05:47 Rozhoduje u e-shopu i segment?
      • 07:18 Jak se umí nově vzniklý e-shop odlišit?
      • 08:45 Jsou budoucností vlastní produkty?
      • 10:34 Je důležité, na jakém systému máte e-shop postavený?
      • 14:04 Co je Shoptet poradna na Facebooku?
      • 16:03 Jaká je rozdílová věc, na kterou se často zapomíná?
      • 18:39 Existuje někdo v Shoptetu, kdo umí se vším pomoci?
      • 21:03 Jaké je momentální rozdělení Shoptetu?
      • 24:56 Bude lokální podpora v budoucnosti klíčová?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Shoptet
Tento článek ti přináší

Shoptet

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+