Doručovatelé balíků čím dál častěji nabízejí doručení ve stejný den jako prémiovou službu. V rámci Nizozemska ji nabízí několik kurýrů, například Trunkrs a Instabox. Ecommercenews s odvoláním na Sendcloud Shipping Index uvedl, že nizozemští spotřebitelé při objednávce v online obchodě stále více požadují rychlé doručení.
V roce 2022 se zvýší poptávka po doručení ve stejný den a ekologických možnostech doručení.
Podle dřívějšího průzkumu přepravní platformy Sendcloud má až 18 % nizozemských spotřebitelů potřebu doručení ve stejný den, kdy si objednali zboží. Nárůst o 69 % v nejnovější studii naznačuje, že tento trend pokračuje. Kromě toho více než polovina nizozemských spotřebitelů (58 %) očekává, že doručení ve stejný den je možné, pokud je objednávka podaná dopoledne.
Společnost Sendcloud pomáhá e-shopům automatizovat procesy doručování
„Spotřebitelé jsou stále náročnější, pokud jde o doručování balíků, a chtějí sami rozhodovat o tom, kde, kdy a jak bude balík doručen. Očekáváme, že poptávka po doručování ve stejný den a možnostech ekologického doručování se v roce 2022 ještě zvýší. Pro internetové obchody je proto darem z nebes reagovat na poptávku po flexibilním doručování nabídkou více možností,“ říká Rob van den Heuvel, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Sendcloud.
Nizozemská logistická společnost PostNL doručila v roce 2021 rekordní počet 384 milionů balíků. Navzdory tlaku na kurýry bylo loni až 83 % balíků doručeno druhý den. Dokonce i v nejvytíženějším měsíci, prosinci, bylo 81 % balíků doručeno do jednoho dne. Podle zprávy byl průměrný čas doručení balíku 1,3 dne.
Kvalita doručování přímo úměrně souvisí s úspěchem e-commerce podnikání. Jak získáváte zpětnou vazbu od svých zákazníků, jsou spokojeni s možnostmi doručování a víte přesně, co můžete zlepšit?