3min. doba čtení

Spotřebitelé jsou čím dál náročnější. V Nizozemsku očekávají doručení zásilky v den objednání

Zatímco nizozemští doručovatelé balíků zaznamenali v loňském roce výrazný nárůst objemu objednávek, nizozemští spotřebitelé stále více očekávají rychlejší doručování svých objednávek. Poptávka po doručení téhož dne vzrostla v roce 2021 o 69 %. 

Spotřebitelé jsou čím dál náročnější. V Nizozemsku očekávají doručení zásilky v den objednání

Doručovatelé balíků čím dál častěji nabízejí doručení ve stejný den jako prémiovou službu. V rámci Nizozemska ji nabízí několik kurýrů, například Trunkrs a Instabox. Ecommercenews s odvoláním na Sendcloud Shipping Index uvedl, že nizozemští spotřebitelé při objednávce v online obchodě stále více požadují rychlé doručení. 

V roce 2022 se zvýší poptávka po doručení ve stejný den a ekologických možnostech doručení. 

Podle dřívějšího průzkumu přepravní platformy Sendcloud má až 18 % nizozemských spotřebitelů potřebu doručení ve stejný den, kdy si objednali zboží. Nárůst o 69 % v nejnovější studii naznačuje, že tento trend pokračuje. Kromě toho více než polovina nizozemských spotřebitelů (58 %) očekává, že doručení ve stejný den je možné, pokud je objednávka podaná dopoledne.

 zdroj: depositphotos.com

Společnost Sendcloud pomáhá e-shopům automatizovat procesy doručování 

„Spotřebitelé jsou stále náročnější, pokud jde o doručování balíků, a chtějí sami rozhodovat o tom, kde, kdy a jak bude balík doručen. Očekáváme, že poptávka po doručování ve stejný den a možnostech ekologického doručování se v roce 2022 ještě zvýší. Pro internetové obchody je proto darem z nebes reagovat na poptávku po flexibilním doručování nabídkou více možností,“ říká Rob van den Heuvel, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Sendcloud

Nizozemská logistická společnost PostNL doručila v roce 2021 rekordní počet 384 milionů balíků. Navzdory tlaku na kurýry bylo loni až 83 % balíků doručeno druhý den. Dokonce i v nejvytíženějším měsíci, prosinci, bylo 81 % balíků doručeno do jednoho dne. Podle zprávy byl průměrný čas doručení balíku 1,3 dne. 

Kvalita doručování přímo úměrně souvisí s úspěchem e-commerce podnikání. Jak získáváte zpětnou vazbu od svých zákazníků, jsou spokojeni s možnostmi doručování a víte přesně, co můžete zlepšit? 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek