2min. doba čtení

Spotřebitelé jsou čím dál náročnější. V Nizozemsku očekávají doručení zásilky v den objednání

Zatímco nizozemští doručovatelé balíků zaznamenali v loňském roce výrazný nárůst objemu objednávek, nizozemští spotřebitelé stále více očekávají rychlejší doručování svých objednávek. Poptávka po doručení téhož dne vzrostla v roce 2021 o 69 %. 

Spotřebitelé jsou čím dál náročnější. V Nizozemsku očekávají doručení zásilky v den objednání

Doručovatelé balíků čím dál častěji nabízejí doručení ve stejný den jako prémiovou službu. V rámci Nizozemska ji nabízí několik kurýrů, například Trunkrs a Instabox. Ecommercenews s odvoláním na Sendcloud Shipping Index uvedl, že nizozemští spotřebitelé při objednávce v online obchodě stále více požadují rychlé doručení. 

V roce 2022 se zvýší poptávka po doručení ve stejný den a ekologických možnostech doručení. 

Podle dřívějšího průzkumu přepravní platformy Sendcloud má až 18 % nizozemských spotřebitelů potřebu doručení ve stejný den, kdy si objednali zboží. Nárůst o 69 % v nejnovější studii naznačuje, že tento trend pokračuje. Kromě toho více než polovina nizozemských spotřebitelů (58 %) očekává, že doručení ve stejný den je možné, pokud je objednávka podaná dopoledne.

 zdroj: depositphotos.com

Společnost Sendcloud pomáhá e-shopům automatizovat procesy doručování 

„Spotřebitelé jsou stále náročnější, pokud jde o doručování balíků, a chtějí sami rozhodovat o tom, kde, kdy a jak bude balík doručen. Očekáváme, že poptávka po doručování ve stejný den a možnostech ekologického doručování se v roce 2022 ještě zvýší. Pro internetové obchody je proto darem z nebes reagovat na poptávku po flexibilním doručování nabídkou více možností,“ říká Rob van den Heuvel, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Sendcloud

Nizozemská logistická společnost PostNL doručila v roce 2021 rekordní počet 384 milionů balíků. Navzdory tlaku na kurýry bylo loni až 83 % balíků doručeno druhý den. Dokonce i v nejvytíženějším měsíci, prosinci, bylo 81 % balíků doručeno do jednoho dne. Podle zprávy byl průměrný čas doručení balíku 1,3 dne. 

Kvalita doručování přímo úměrně souvisí s úspěchem e-commerce podnikání. Jak získáváte zpětnou vazbu od svých zákazníků, jsou spokojeni s možnostmi doručování a víte přesně, co můžete zlepšit? 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+