2 min. doba čtení

Spotřebitelé hledají výhodné nabídky. V průměru navštíví 3 tržiště

Výzkum společnosti Rithum se zaměřil na nákupní chování a strategie v e-commerce ve Spojeném království. Ukázal, že průměrný spotřebitel dnes navštíví 3 internetové obchody, kde hledá výhodné nabídky.

Spotřebitelé hledají výhodné nabídky. V průměru navštíví 3 tržiště
Zdroj: Depositphotos

Značky a prodejci čelí očekáváním spotřebitelů ohledně udržitelnosti a potýkají se s vyšší mírou návratnosti. Stále oblíbenějším řešením je outsourcing správy zásob. Aby značky uspěly v e-commerce, musí sledovat trendy a přizpůsobovat se dynamickým preferencím spotřebitelů v multikanálovém prostředí. Proto roste obliba online tržišť.

Marketplaces určují trendy

Stále více spotřebitelů dává přednost tržištím především pro jejich široký výběr produktů, zabezpečené transakce, spolehlivou přepravu a celkově pohodlný zážitek. Tržiště tak nastavují standardy, které se snaží napodobit i velcí maloobchodníci.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

Ve Spojeném království si Amazon stále udržuje důvěru (42 %). 21 % respondentů upřednostňuje jiná tržiště, zatímco 34 % spotřebitelů dává přednost nákupu přímo na webových stránkách prodejce. Vliv Amazonu se odráží také v síle jeho reklam, které vedou k nákupu u 39 % spotřebitelů. Naproti tomu reklamy společnosti Google ovlivňují pouze 23 % respondentů.

Nákupu předchází průzkum

Cesta k nákupu je stále méně přímočará. Spotřebitelé navštěvují více stránek, než dokončí transakci. Chtějí najít nejlepší produkt, cenu a zákaznickou zkušenost. Rozhodování spotřebitelů ovlivňuje strach z promeškání výhodné koupě. Až 51 % respondentů přiznává, že od nákupu upustí, pokud si myslí, že jinde najdou lepší cenu.

Průzkum společnosti Rithum zahrnoval vzorek 1 000 spotřebitelů a 250 osob s rozhodovací pravomocí v oblasti e-commerce ve Spojeném království.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce
4 min. doba čtení

Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce

Podmínky vrácení zboží jsou výrazným faktorem, který ovlivňuje chování spotřebitelů a formuje konkurenční prostředí. Zpráva od společnosti ZigZag zkoumá, jak největší prodejci z retailu mění svůj pohled na vrácení zboží v e-commerce. Na jedné straně musí dívat na spokojenost zákazníků, zároveň je nutno zvážit profitabilitu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+