1 min. doba čtení

Společnost Monster obvinila Red Bull z porušení pravidel hospodářské soutěže

Evropská komise může za porušení antimonopolních pravidel uložit firmám pokutu až do výše deseti procent jejich celosvětových tržeb.

Společnost Monster obvinila Red Bull z porušení pravidel hospodářské soutěže

Red Bull měl poškodit společnost Monster

Americký výrobce energetických nápojů Monster obviňuje rakouského konkurenta Red Bull z protisoutěžních praktik. Firma to sdělila agentuře Reuters poté, co antimonopolní regulátoři Evropské unie provedli v Red Bullu neohlášené kontroly.

„Společnost Monster se domnívá, že se stala terčem protisoutěžních praktik společnosti Red Bull. Rozhodnutí Evropské komise zahájit vyšetřování společnosti Red Bull v několika členských státech EU nás nepřekvapuje,“ uvedla společnost.

Evropská komise oznámila neohlášené kontroly minulý týden. „Komise se obává, že kontrolovaná firma mohla porušit antimonopolní pravidla EU, která zakazují kartely a omezující obchodní praktiky,“ uvedla. „Společnost mohla porušit pravidla EU, která zakazují zneužívání dominantního postavení,“ dodala.

Ačkoli Komise jméno společnosti neoznámila, Red Bull následně oznámil, že v jeho prostorách byly provedeny kontroly. Rakouská firma se k obviněním společnosti Monster odmítla vyjádřit. Dodala však, že hodlá s Evropskou komisí plně spolupracovat. Ta může v případě porušení antimonopolních pravidel udělit společnostem pokutu až do výše deseti procent jejich celosvětových tržeb.

credit: Trend

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge