1 min. doba čtení

Společnost Monster obvinila Red Bull z porušení pravidel hospodářské soutěže

Evropská komise může za porušení antimonopolních pravidel uložit firmám pokutu až do výše deseti procent jejich celosvětových tržeb.

Společnost Monster obvinila Red Bull z porušení pravidel hospodářské soutěže

Red Bull měl poškodit společnost Monster

Americký výrobce energetických nápojů Monster obviňuje rakouského konkurenta Red Bull z protisoutěžních praktik. Firma to sdělila agentuře Reuters poté, co antimonopolní regulátoři Evropské unie provedli v Red Bullu neohlášené kontroly.

„Společnost Monster se domnívá, že se stala terčem protisoutěžních praktik společnosti Red Bull. Rozhodnutí Evropské komise zahájit vyšetřování společnosti Red Bull v několika členských státech EU nás nepřekvapuje,“ uvedla společnost.

Evropská komise oznámila neohlášené kontroly minulý týden. „Komise se obává, že kontrolovaná firma mohla porušit antimonopolní pravidla EU, která zakazují kartely a omezující obchodní praktiky,“ uvedla. „Společnost mohla porušit pravidla EU, která zakazují zneužívání dominantního postavení,“ dodala.

Ačkoli Komise jméno společnosti neoznámila, Red Bull následně oznámil, že v jeho prostorách byly provedeny kontroly. Rakouská firma se k obviněním společnosti Monster odmítla vyjádřit. Dodala však, že hodlá s Evropskou komisí plně spolupracovat. Ta může v případě porušení antimonopolních pravidel udělit společnostem pokutu až do výše deseti procent jejich celosvětových tržeb.

credit: Trend

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe