1 min. doba čtení

Společnost Monster obvinila Red Bull z porušení pravidel hospodářské soutěže

Evropská komise může za porušení antimonopolních pravidel uložit firmám pokutu až do výše deseti procent jejich celosvětových tržeb.

Společnost Monster obvinila Red Bull z porušení pravidel hospodářské soutěže

Red Bull měl poškodit společnost Monster

Americký výrobce energetických nápojů Monster obviňuje rakouského konkurenta Red Bull z protisoutěžních praktik. Firma to sdělila agentuře Reuters poté, co antimonopolní regulátoři Evropské unie provedli v Red Bullu neohlášené kontroly.

“Společnost Monster se domnívá, že se stala terčem protisoutěžních praktik společnosti Red Bull. Rozhodnutí Evropské komise zahájit vyšetřování společnosti Red Bull v několika členských státech EU nás nepřekvapuje,” uvedla společnost.

Evropská komise oznámila neohlášené kontroly minulý týden. “Komise se obává, že kontrolovaná firma mohla porušit antimonopolní pravidla EU, která zakazují kartely a omezující obchodní praktiky,” uvedla. “Společnost mohla porušit pravidla EU, která zakazují zneužívání dominantního postavení,” dodala.

Ačkoli Komise jméno společnosti neoznámila, Red Bull následně oznámil, že v jeho prostorách byly provedeny kontroly. Rakouská firma se k obviněním společnosti Monster odmítla vyjádřit. Dodala však, že hodlá s Evropskou komisí plně spolupracovat. Ta může v případě porušení antimonopolních pravidel udělit společnostem pokutu až do výše deseti procent jejich celosvětových tržeb.

credit: Trend

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024
3 min. doba čtení

Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024

Nedávná studie společnosti Acceleration Partners ukazuje, že prodejci a marketéři by si měli uvědomit několik významných změn v nákupním prostředí. Pochopení těchto změn a zavedení cílených vánočních nákupních trendů a strategií pro rok 2024 bude klíčové pro firmy, které chtějí maximalizovat svůj výkon v tomto kritickém období prodeje.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+