2 min. doba čtení

Společnost Meta spouští novou aplikaci Threads

Meta stojí za spuštěnou textovou aplikací. Prostřednictvím ní chce k sobě přitáhnout uživatele Twitteru, protože nová sociální síť funguje na naprosto stejném principu.

Společnost Meta spouští novou aplikaci Threads
Zdroj: Depositphotos

10 milionů registrovaných za 7 hodin

Společnost Meta vlastní sociální sítě, jako jsou Facebook a Instagram, a nová aplikace Threads je s nimi propojena, přičemž využívá již existující spojení mezi miliony uživatelů, informuje agentura DPA. Aplikace může také představovat konkurenci pro Twitter.

Do služby Threads se lze přihlásit přes Instagram. Podle deníku The Wall Street Journal jde o “strategické rozhodnutí, které by mohlo aplikaci pomoci rychle získat popularitu”. Koneckonců Instagram má více než dvě miliardy aktivních uživatelů měsíčně, zatímco Twitter jich má asi 364 milionů. Pokud tedy novou síť začne používat byť jen zlomek uživatelů Instagramu, mohla by rychle růst.

“Za prvních sedm hodin jsme zaznamenali deset milionů registrací,” napsal Zuckerberg na Threads. Některá média, například The Washington Post a The Economist, již mají v aplikaci aktivní účty. Své profily si na nové sociální síti vytvořily také různé celebrity, například zpěvačka Jennifer Lopezová nebo herec Hugh Jackman.

Týdenní podcast UPdate

Délka příspěvků je maximálně 500 znaků, což je více než povolených 280 znaků na Twitteru. Uživatelé mohou přidávat webové odkazy, fotografie a videa o délce až pět minut. Vlákno je již k dispozici v USA a desítkách dalších zemí. Meta však musí nejprve vyřešit regulační otázky v členských zemích Eropy, dodává agentura DPA.

“Bude to chvíli trvat, ale myslím, že by měla existovat platforma pro veřejnou diskusi s více než miliardou uživatelů. Twitter takovou příležitost měl, ale příliš ji nevyužil. Doufám, že se nám to podaří,” dodal Zuckerberg.

Miliardář a podnikatel Elon Musk se stal majitelem Twitteru loni v říjnu, ale od té doby se sociální síť potýká s řadou problémů. Musk v sobotu oznámil, že Twitter omezuje počet příspěvků, které si uživatelé mohou přečíst za jeden den. Dokonce propustil více než 80 % zaměstnanců, včetně moderátorů obsahu, kteří odstraňovali nenávistné projevy. Analytici poukazovali na to, že právě chaotické vedení Twitteru otevřelo Zuckerbergovi dveře k platformě Threads.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+