2 min. doba čtení

Společnost Meta chce, aby se zaměstnanci vrátili do kanceláře na tři dny v týdnu

Mluvčí společnosti údajně uvedl, že toto rozhodnutí se týká pouze zaměstnanců, kteří již některé dny pracují v kancelářích společnosti Meta, a nebude mít vliv na zaměstnance pracující zcela na dálku.

Společnost Meta chce, aby se zaměstnanci vrátili do kanceláře na tři dny v týdnu

Zásady hybridní práce

Společnost Meta se připojila k ostatním technologickým gigantům a upravila své zásady hybridní práce. Zaměstnanci společnosti budou muset od září pracovat v kanceláři alespoň tři dny v týdnu.

Jedná se o nejdrastičtější změnu v postoji společnosti Meta od doby, kdy začala rozšiřovat možnosti práce na dálku během pandemie Covid-19. O novém rozhodnutí jako první informoval server The Information.

Analytik společnosti Matthew Stafford uvedl, že hybridní politika se bude týkat přibližně 50 000 zaměstnanců, kteří jsou vázáni na pracoviště, a “může mít větší dopad v místech, kde máme větší zastoupení”.

Týdenní podcast UPdate

Hybridní politika technologických gigantů

V roce 2021 společnost Meta oznámila zaměstnancům, že po pandemii umožní trvalou práci na dálku. Ostatní technologičtí giganti měli v té době na možnost trvalé práce na dálku odlišný názor.

Společnost Twitter na začátku pandemie uvedla, že umožní zaměstnancům pracovat z domova “navždy”, ale tato politika se změnila poté, co společnost loni převzal Elon Musk. Musk loni v listopadu uvedl, že zaměstnanci mohou pracovat z domova, pokud pro ně není logisticky možné chodit do kanceláře.

Rozhodnutí společnosti Meta je podobné loňskému postoji společnosti Apple, která oznámila, že zaměstnanci budou muset být v kanceláři alespoň tři dny v týdnu. Také společnost Google loni uvedla, že její zaměstnanci se budou muset vracet do kanceláře na hybridní bázi.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Úspěšné české a slovenské SaaS doma i v zahraničí
11 min. doba čtení

Úspěšné české a slovenské SaaS doma i v zahraničí

SaaS, neboli Software as a Service, je model poskytování softwaru přes internet, který firmám i jednotlivcům umožňuje využívat moderní digitální nástroje bez potřeby instalace či správy vlastní infrastruktury. Jde o jednu z nejrychleji rostoucích oblastí technologického byznysu, kde i menší týmy mohou budovat globální produkty.

Michal Turňa Michal Turňa
Link Building Špecialista, Spotibo
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+