2min. doba čtení

Společnost Meta chce, aby se zaměstnanci vrátili do kanceláře na tři dny v týdnu

Mluvčí společnosti údajně uvedl, že toto rozhodnutí se týká pouze zaměstnanců, kteří již některé dny pracují v kancelářích společnosti Meta, a nebude mít vliv na zaměstnance pracující zcela na dálku.

Společnost Meta chce, aby se zaměstnanci vrátili do kanceláře na tři dny v týdnu

Zásady hybridní práce

Společnost Meta se připojila k ostatním technologickým gigantům a upravila své zásady hybridní práce. Zaměstnanci společnosti budou muset od září pracovat v kanceláři alespoň tři dny v týdnu.

Jedná se o nejdrastičtější změnu v postoji společnosti Meta od doby, kdy začala rozšiřovat možnosti práce na dálku během pandemie Covid-19. O novém rozhodnutí jako první informoval server The Information.

Analytik společnosti Matthew Stafford uvedl, že hybridní politika se bude týkat přibližně 50 000 zaměstnanců, kteří jsou vázáni na pracoviště, a “může mít větší dopad v místech, kde máme větší zastoupení”.

Týdenní podcast UPdate

Hybridní politika technologických gigantů

V roce 2021 společnost Meta oznámila zaměstnancům, že po pandemii umožní trvalou práci na dálku. Ostatní technologičtí giganti měli v té době na možnost trvalé práce na dálku odlišný názor.

Společnost Twitter na začátku pandemie uvedla, že umožní zaměstnancům pracovat z domova “navždy”, ale tato politika se změnila poté, co společnost loni převzal Elon Musk. Musk loni v listopadu uvedl, že zaměstnanci mohou pracovat z domova, pokud pro ně není logisticky možné chodit do kanceláře.

Rozhodnutí společnosti Meta je podobné loňskému postoji společnosti Apple, která oznámila, že zaměstnanci budou muset být v kanceláři alespoň tři dny v týdnu. Také společnost Google loni uvedla, že její zaměstnanci se budou muset vracet do kanceláře na hybridní bázi.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+