2 min. doba čtení

Společnost Meta chce, aby se zaměstnanci vrátili do kanceláře na tři dny v týdnu

Mluvčí společnosti údajně uvedl, že toto rozhodnutí se týká pouze zaměstnanců, kteří již některé dny pracují v kancelářích společnosti Meta, a nebude mít vliv na zaměstnance pracující zcela na dálku.

Společnost Meta chce, aby se zaměstnanci vrátili do kanceláře na tři dny v týdnu

Zásady hybridní práce

Společnost Meta se připojila k ostatním technologickým gigantům a upravila své zásady hybridní práce. Zaměstnanci společnosti budou muset od září pracovat v kanceláři alespoň tři dny v týdnu.

Jedná se o nejdrastičtější změnu v postoji společnosti Meta od doby, kdy začala rozšiřovat možnosti práce na dálku během pandemie Covid-19. O novém rozhodnutí jako první informoval server The Information.

Analytik společnosti Matthew Stafford uvedl, že hybridní politika se bude týkat přibližně 50 000 zaměstnanců, kteří jsou vázáni na pracoviště, a „může mít větší dopad v místech, kde máme větší zastoupení“.

Týdenní podcast UPdate

Hybridní politika technologických gigantů

V roce 2021 společnost Meta oznámila zaměstnancům, že po pandemii umožní trvalou práci na dálku. Ostatní technologičtí giganti měli v té době na možnost trvalé práce na dálku odlišný názor.

Společnost Twitter na začátku pandemie uvedla, že umožní zaměstnancům pracovat z domova „navždy“, ale tato politika se změnila poté, co společnost loni převzal Elon Musk. Musk loni v listopadu uvedl, že zaměstnanci mohou pracovat z domova, pokud pro ně není logisticky možné chodit do kanceláře.

Rozhodnutí společnosti Meta je podobné loňskému postoji společnosti Apple, která oznámila, že zaměstnanci budou muset být v kanceláři alespoň tři dny v týdnu. Také společnost Google loni uvedla, že její zaměstnanci se budou muset vracet do kanceláře na hybridní bázi.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe