2 min. doba čtení

Společnost Just Eat otevírá v Berlíně vlastní obchod s potravinami

Jedna z největších společností na světě, která se zabývá rozvozem jídla, Just Eat Takeaway.com, zahajuje v Berlíně pilotní provoz rozvozu potravin a hotových jídel prostřednictvím vlastního stínového obchodu.

Společnost Just Eat otevírá v Berlíně vlastní obchod s potravinami

Po restauracích následuje obchod s potravinami

Just Eat Takeaway.com spouští pilotní provoz rozvozu potravín prostřednictvím vlastního stínového obchodu v Berlíně. Tento program navazuje na úspěšné zavedení podobného modelu v Kanadě.

Společnost Lieferando Express byla otevřena v Berlíně, kde Just Eat Takeaway.com zaměstnává několik tisíc kurýrů po celém městě. Cílem zavedeného pilotního programu je rozšířit službu rozvozu jídla. Společnost očekává, že doba doručení bude přibližně 20 minut a služba bude zpočátku dostupná v okruhu 2 km od berlínské prodejny.

Ve spolupráci s řadou místních dodavatelů a společností bude Express nabízet více než 1 000 produktů.

V novém obchodě najdou zákazníci širokou nabídku zboží. Od čerstvého ovoce a pečiva až po čisticí prostředky a dětské zboží. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé stále více oceňují efektivitu a pohodlí při doručování, mohou očekávat své objednávky v extrémně krátkém čase.

Toto oznámení navazuje na celosvětový závazek společnosti Just Eat Takeaway.com rozvíjet a rozšiřovat svou rozvážkovou síť. Společnost nyní obsluhuje přibližně 25 000 obchodů po celém světě a u sousedů je známá pod názvem Bistro.sk.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+