2min. doba čtení

Společnost Just Eat otevírá v Berlíně vlastní obchod s potravinami

Jedna z největších společností na světě, která se zabývá rozvozem jídla, Just Eat Takeaway.com, zahajuje v Berlíně pilotní provoz rozvozu potravin a hotových jídel prostřednictvím vlastního stínového obchodu.

Společnost Just Eat otevírá v Berlíně vlastní obchod s potravinami

Po restauracích následuje obchod s potravinami

Just Eat Takeaway.com spouští pilotní provoz rozvozu potravín prostřednictvím vlastního stínového obchodu v Berlíně. Tento program navazuje na úspěšné zavedení podobného modelu v Kanadě.

Společnost Lieferando Express byla otevřena v Berlíně, kde Just Eat Takeaway.com zaměstnává několik tisíc kurýrů po celém městě. Cílem zavedeného pilotního programu je rozšířit službu rozvozu jídla. Společnost očekává, že doba doručení bude přibližně 20 minut a služba bude zpočátku dostupná v okruhu 2 km od berlínské prodejny.

Ve spolupráci s řadou místních dodavatelů a společností bude Express nabízet více než 1 000 produktů.

V novém obchodě najdou zákazníci širokou nabídku zboží. Od čerstvého ovoce a pečiva až po čisticí prostředky a dětské zboží. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé stále více oceňují efektivitu a pohodlí při doručování, mohou očekávat své objednávky v extrémně krátkém čase.

Toto oznámení navazuje na celosvětový závazek společnosti Just Eat Takeaway.com rozvíjet a rozšiřovat svou rozvážkovou síť. Společnost nyní obsluhuje přibližně 25 000 obchodů po celém světě a u sousedů je známá pod názvem Bistro.sk.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek