2min. doba čtení

Společnost Just Eat otevírá v Berlíně vlastní obchod s potravinami

Jedna z největších společností na světě, která se zabývá rozvozem jídla, Just Eat Takeaway.com, zahajuje v Berlíně pilotní provoz rozvozu potravin a hotových jídel prostřednictvím vlastního stínového obchodu.

Společnost Just Eat otevírá v Berlíně vlastní obchod s potravinami

Po restauracích následuje obchod s potravinami

Just Eat Takeaway.com spouští pilotní provoz rozvozu potravín prostřednictvím vlastního stínového obchodu v Berlíně. Tento program navazuje na úspěšné zavedení podobného modelu v Kanadě.

Společnost Lieferando Express byla otevřena v Berlíně, kde Just Eat Takeaway.com zaměstnává několik tisíc kurýrů po celém městě. Cílem zavedeného pilotního programu je rozšířit službu rozvozu jídla. Společnost očekává, že doba doručení bude přibližně 20 minut a služba bude zpočátku dostupná v okruhu 2 km od berlínské prodejny.

Ve spolupráci s řadou místních dodavatelů a společností bude Express nabízet více než 1 000 produktů.

V novém obchodě najdou zákazníci širokou nabídku zboží. Od čerstvého ovoce a pečiva až po čisticí prostředky a dětské zboží. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé stále více oceňují efektivitu a pohodlí při doručování, mohou očekávat své objednávky v extrémně krátkém čase.

Toto oznámení navazuje na celosvětový závazek společnosti Just Eat Takeaway.com rozvíjet a rozšiřovat svou rozvážkovou síť. Společnost nyní obsluhuje přibližně 25 000 obchodů po celém světě a u sousedů je známá pod názvem Bistro.sk.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+