2 min. doba čtení

Společnost Foot Locker se ve druhém čtvrtletí propadla do ztráty

Pokračující pokles poptávky spotřebitelů, kteří omezují výdaje za nepotřebné zboží, jako je oblečení a obuv, přivedl americkou maloobchodní společnost Foot Locker do červených čísel.

Společnost Foot Locker se ve druhém čtvrtletí propadla do ztráty
Zdroj: Depositphotos

Meziroční pokles zisku o téměř 100 milionů dolarů

Americký prodejce sportovní obuvi a oblečení Foot Locker zaznamenal další čtvrtletní pokles tržeb, přičemž tentokrát společnost vykázala pouze nižší zisk, na rozdíl od prvního čtvrtletí, kdy firma vykázala ztrátu. Jako důvod uvedla pokračující pokles poptávky ze strany spotřebitelů, kteří omezují výdaje za nepotřebné výrobky, jako je oblečení a obuv.

Společnost Foot Locker uvedla, že za druhé čtvrtletí vykázala ztrátu pět milionů dolarů (4,59 milionu eur). Ve stejném období loňského roku vykázala zisk 94 milionů dolarů.

Týdenní podcast UPdate

Po očištění o mimořádné položky společnost vykázala zisk, který sice meziročně prudce poklesl, ale výsledky byly v souladu s očekáváním analytiků. Upravený zisk činil čtyři centy na akcii, zatímco před rokem to bylo 1,10 USD. Analytici rovněž odhadovali pokles upraveného zisku na čtyři centy na akcii.

V případě zisku však společnost mírně zaostala za očekáváním analytiků. Tržby společnosti Foot Locker ve druhém čtvrtletí dosáhly 1,86 miliardy dolarů, což představuje meziroční pokles o 9,9 %. Analytici očekávali tržby ve výši 1,88 miliardy dolarů.

Kredit: Trend.sk

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+