2min. doba čtení

Společnost Foot Locker se ve druhém čtvrtletí propadla do ztráty

Pokračující pokles poptávky spotřebitelů, kteří omezují výdaje za nepotřebné zboží, jako je oblečení a obuv, přivedl americkou maloobchodní společnost Foot Locker do červených čísel.

Společnost Foot Locker se ve druhém čtvrtletí propadla do ztráty
Zdroj: Depositphotos

Meziroční pokles zisku o téměř 100 milionů dolarů

Americký prodejce sportovní obuvi a oblečení Foot Locker zaznamenal další čtvrtletní pokles tržeb, přičemž tentokrát společnost vykázala pouze nižší zisk, na rozdíl od prvního čtvrtletí, kdy firma vykázala ztrátu. Jako důvod uvedla pokračující pokles poptávky ze strany spotřebitelů, kteří omezují výdaje za nepotřebné výrobky, jako je oblečení a obuv.

Společnost Foot Locker uvedla, že za druhé čtvrtletí vykázala ztrátu pět milionů dolarů (4,59 milionu eur). Ve stejném období loňského roku vykázala zisk 94 milionů dolarů.

Týdenní podcast UPdate

Po očištění o mimořádné položky společnost vykázala zisk, který sice meziročně prudce poklesl, ale výsledky byly v souladu s očekáváním analytiků. Upravený zisk činil čtyři centy na akcii, zatímco před rokem to bylo 1,10 USD. Analytici rovněž odhadovali pokles upraveného zisku na čtyři centy na akcii.

V případě zisku však společnost mírně zaostala za očekáváním analytiků. Tržby společnosti Foot Locker ve druhém čtvrtletí dosáhly 1,86 miliardy dolarů, což představuje meziroční pokles o 9,9 %. Analytici očekávali tržby ve výši 1,88 miliardy dolarů.

Kredit: Trend.sk

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+