2 min. doba čtení

Společnost eBay Ventures investuje do norské aplikace Tise

Společnost eBay Ventures, nově založená odnož rizikového kapitálu společnosti eBay, uskutečnila svou první investici do norské společnosti Tise.

Společnost eBay Ventures investuje do norské aplikace Tise

Resellingová platforma získává další miliony

Tise je podle vlastních slov „spojení Instagramu a Craigslistu“. Aplikace pro další prodej se snaží omezit plýtvání, a to nejen v módním průmyslu, a umožňuje uživatelům prodávat a objevovat použitou módu, bytové doplňky a nábytek.

V novém investičním kole získala společnost se sídlem v Olso celkem 200 milionů norských korun (necelých 20 milionů eur). Společnost Tise podpořily investiční fond Nysnø, spravovaný norským ministerstvem obchodu a průmyslu, Bring Ventures, korporátní venture odnož společnosti Norway Post Group, a eBay Ventures.

Společnost byla založena v roce 2014, je známá především v severských zemích a získané prostředky plánuje využít k rozvoji na dalších evropských trzích.

eBay Ventures neposkytla oficiální prohlášení

Společnost eBay neposkytla oficiální tiskovou zprávu o své investici, ale ředitel společnosti eBay Ventures se k této zprávě vyjádřil na síti LinkedIn. „Společnost eBay Ventures je nadšená, že se může připojit k firmě Tise na její cestě. Sdílíme jejich nadšení pro smysluplné obchodování, které pomáhá udržet budoucnost zákazníků a naší planety,“ řekl Henri Jaanimägi, jeden ze zakladatelů společnosti eBay Ventures.

Mnohé fondy rizikového kapitálu poskytují nejen finanční prostředky, ale také odborné znalosti, které pomáhají začínajícím podnikům růst. V určitém okamžiku by společnost eBay mohla jednoduše odkoupit společnost Tise a provozovat ji samostatně nebo využít její technologii a začlenit ji do svého ekosystému.

Nebo by mohla jednoduše vydělat na investici a pokračovat dál a získat tak přehled o trhu dalšího prodeje v Evropě, kde Tise zřejmě získala pěkný počet příznivců. Daří se mu zejména mezi generací Z a mileniály, kteří kladou větší důraz na udržitelnost.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe