2 min. doba čtení

Společnost eBay oznamuje novou funkci pro prodejce

Populární platforma eBay vyvíjí novou funkci pro obchodníky. Jejím cílem je usnadnit prodej prostřednictvím sociálních sítí.

Společnost eBay oznamuje novou funkci pro prodejce

Populární platforma eBay vyvíjí novou funkci pro obchodníky. Jejím cílem je usnadnit prodej prostřednictvím sociálních sítí. Prodejci a značky budou nyní moci vytvářet příspěvky na těchto platformách přímo z obchodního účtu na platformě eBay.

eBay propojí účet obchodníka s účty na sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter a Pinterest. Nový nástroj usnadní prodejcům časově efektivní práci a zároveň osloví více potenciálních kupujících.

zdroj: eBay exporter

Služba nebude zdarma

Služba je v současné době k dispozici prodejcům ve Spojených státech, Anglii, Rakousku a Německu. K dnešnímu dni propojilo svůj obchod s účtem na sociální síti více než 7 000 obchodníků, kteří vytvořili a sdíleli více než 20 000 příspěvků. Funkce bezplatného zveřejňování příspěvků je k dispozici všem obchodníkům, kteří mají předplatné “Basic Shop” nebo vyšší.

Průzkum ukázal, že 98 % digitálních spotřebitelů je zároveň uživateli sociálních sítí, 74 % důvěřuje sociálním sítím při rozhodování o nákupu a 55 % všech nakupujících aktivně vyhledává informace na sociálních sítích. Zejména pro prodejce na eBay představuje marketing prostřednictvím sociálních médií účinný způsob, jak oslovit zákazníky v rané fázi nákupního procesu a inspirovat je k nákupu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+