2min. doba čtení

Společnost eBay oznamuje novou funkci pro prodejce

Populární platforma eBay vyvíjí novou funkci pro obchodníky. Jejím cílem je usnadnit prodej prostřednictvím sociálních sítí.

Společnost eBay oznamuje novou funkci pro prodejce

Populární platforma eBay vyvíjí novou funkci pro obchodníky. Jejím cílem je usnadnit prodej prostřednictvím sociálních sítí. Prodejci a značky budou nyní moci vytvářet příspěvky na těchto platformách přímo z obchodního účtu na platformě eBay.

eBay propojí účet obchodníka s účty na sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter a Pinterest. Nový nástroj usnadní prodejcům časově efektivní práci a zároveň osloví více potenciálních kupujících.

zdroj: eBay exporter

Služba nebude zdarma

Služba je v současné době k dispozici prodejcům ve Spojených státech, Anglii, Rakousku a Německu. K dnešnímu dni propojilo svůj obchod s účtem na sociální síti více než 7 000 obchodníků, kteří vytvořili a sdíleli více než 20 000 příspěvků. Funkce bezplatného zveřejňování příspěvků je k dispozici všem obchodníkům, kteří mají předplatné “Basic Shop” nebo vyšší.

Průzkum ukázal, že 98 % digitálních spotřebitelů je zároveň uživateli sociálních sítí, 74 % důvěřuje sociálním sítím při rozhodování o nákupu a 55 % všech nakupujících aktivně vyhledává informace na sociálních sítích. Zejména pro prodejce na eBay představuje marketing prostřednictvím sociálních médií účinný způsob, jak oslovit zákazníky v rané fázi nákupního procesu a inspirovat je k nákupu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+