
Populární platforma eBay vyvíjí novou funkci pro obchodníky. Jejím cílem je usnadnit prodej prostřednictvím sociálních sítí. Prodejci a značky budou nyní moci vytvářet příspěvky na těchto platformách přímo z obchodního účtu na platformě eBay.
eBay propojí účet obchodníka s účty na sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter a Pinterest. Nový nástroj usnadní prodejcům časově efektivní práci a zároveň osloví více potenciálních kupujících.

zdroj: eBay exporter
Služba nebude zdarma
Služba je v současné době k dispozici prodejcům ve Spojených státech, Anglii, Rakousku a Německu. K dnešnímu dni propojilo svůj obchod s účtem na sociální síti více než 7 000 obchodníků, kteří vytvořili a sdíleli více než 20 000 příspěvků. Funkce bezplatného zveřejňování příspěvků je k dispozici všem obchodníkům, kteří mají předplatné “Basic Shop” nebo vyšší.
Průzkum ukázal, že 98 % digitálních spotřebitelů je zároveň uživateli sociálních sítí, 74 % důvěřuje sociálním sítím při rozhodování o nákupu a 55 % všech nakupujících aktivně vyhledává informace na sociálních sítích. Zejména pro prodejce na eBay představuje marketing prostřednictvím sociálních médií účinný způsob, jak oslovit zákazníky v rané fázi nákupního procesu a inspirovat je k nákupu.