2 min. doba čtení

Společnost Disney podle očekávání překonala Netflix

Společnost Disney zvyšuje svůj podíl na trhu v době, kdy se Netflixu nedaří přilákat více předplatitelů a zároveň překonává předpovědi analytiků.

Společnost Disney podle očekávání překonala Netflix

Disney lídrem na trhu

Společnost Walt Disney předstihla v počtu předplatitelů streamovací platformu Netflix. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na údaje obou amerických společností. Zatímco Netflix na konci června vykázal 220,7 milionu předplatitelů, společnost Disney hned na začátku července zveřejnila údaje o 221,1 milionu předplatitelů. To je sice těsný, ale významný náskok.

Údaje společnosti Walt Disney zahrnují předplatitele služeb Disney+, Hulu a ESPN+. Společnost již oznámila zvýšení ceny měsíčního předplatného hlavní služby Disney+ ze současných 7,99 na 10,99 USD. Ke změně dojde ve Spojených státech později v tomto roce. Zákazníci, kteří chtějí předplatné na současné úrovni 7,99 USD, se budou muset smířit s verzí služby pouze s reklamou.

Celkové tržby společnosti Walt Disney vzrostly oproti předchozímu roku o 26 % na 21,5 miliardy USD a překonaly tak odhady analytiků, kteří předpokládali 20,96 miliardy USD.

Počet předplatitelů služby Disney+ dosáhl na konci třetího fiskálního čtvrtletí (do 2. července) 152,1 milionu. V porovnání s předchozím rokem se zvýšil o 31 %, a to díky popularitě seriálů Obi-Wan Kenobi a Miss Marvel.

„Společnost Disney zvyšuje svůj podíl na trhu v době, kdy má Netflix problémy se získáváním dalších předplatitelů,“ řekl agentuře Reuters analytik Haris Anwar ze společnosti Investing.com. „Společnost Disney má stále větší prostor pro růst na mezinárodních trzích, kde rychle rozvíjí své služby a získává nové zákazníky,“ dodal.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+