2 min. doba čtení

Společnost Disney podle očekávání překonala Netflix

Společnost Disney zvyšuje svůj podíl na trhu v době, kdy se Netflixu nedaří přilákat více předplatitelů a zároveň překonává předpovědi analytiků.

Společnost Disney podle očekávání překonala Netflix

Disney lídrem na trhu

Společnost Walt Disney předstihla v počtu předplatitelů streamovací platformu Netflix. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na údaje obou amerických společností. Zatímco Netflix na konci června vykázal 220,7 milionu předplatitelů, společnost Disney hned na začátku července zveřejnila údaje o 221,1 milionu předplatitelů. To je sice těsný, ale významný náskok.

Údaje společnosti Walt Disney zahrnují předplatitele služeb Disney+, Hulu a ESPN+. Společnost již oznámila zvýšení ceny měsíčního předplatného hlavní služby Disney+ ze současných 7,99 na 10,99 USD. Ke změně dojde ve Spojených státech později v tomto roce. Zákazníci, kteří chtějí předplatné na současné úrovni 7,99 USD, se budou muset smířit s verzí služby pouze s reklamou.

Celkové tržby společnosti Walt Disney vzrostly oproti předchozímu roku o 26 % na 21,5 miliardy USD a překonaly tak odhady analytiků, kteří předpokládali 20,96 miliardy USD.

Počet předplatitelů služby Disney+ dosáhl na konci třetího fiskálního čtvrtletí (do 2. července) 152,1 milionu. V porovnání s předchozím rokem se zvýšil o 31 %, a to díky popularitě seriálů Obi-Wan Kenobi a Miss Marvel.

“Společnost Disney zvyšuje svůj podíl na trhu v době, kdy má Netflix problémy se získáváním dalších předplatitelů,” řekl agentuře Reuters analytik Haris Anwar ze společnosti Investing.com. “Společnost Disney má stále větší prostor pro růst na mezinárodních trzích, kde rychle rozvíjí své služby a získává nové zákazníky,” dodal.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+