2min. doba čtení

Společnost Disney podle očekávání překonala Netflix

Společnost Disney zvyšuje svůj podíl na trhu v době, kdy se Netflixu nedaří přilákat více předplatitelů a zároveň překonává předpovědi analytiků.

Společnost Disney podle očekávání překonala Netflix

Disney lídrem na trhu

Společnost Walt Disney předstihla v počtu předplatitelů streamovací platformu Netflix. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na údaje obou amerických společností. Zatímco Netflix na konci června vykázal 220,7 milionu předplatitelů, společnost Disney hned na začátku července zveřejnila údaje o 221,1 milionu předplatitelů. To je sice těsný, ale významný náskok.

Údaje společnosti Walt Disney zahrnují předplatitele služeb Disney+, Hulu a ESPN+. Společnost již oznámila zvýšení ceny měsíčního předplatného hlavní služby Disney+ ze současných 7,99 na 10,99 USD. Ke změně dojde ve Spojených státech později v tomto roce. Zákazníci, kteří chtějí předplatné na současné úrovni 7,99 USD, se budou muset smířit s verzí služby pouze s reklamou.

Celkové tržby společnosti Walt Disney vzrostly oproti předchozímu roku o 26 % na 21,5 miliardy USD a překonaly tak odhady analytiků, kteří předpokládali 20,96 miliardy USD.

Počet předplatitelů služby Disney+ dosáhl na konci třetího fiskálního čtvrtletí (do 2. července) 152,1 milionu. V porovnání s předchozím rokem se zvýšil o 31 %, a to díky popularitě seriálů Obi-Wan Kenobi a Miss Marvel.

“Společnost Disney zvyšuje svůj podíl na trhu v době, kdy má Netflix problémy se získáváním dalších předplatitelů,” řekl agentuře Reuters analytik Haris Anwar ze společnosti Investing.com. “Společnost Disney má stále větší prostor pro růst na mezinárodních trzích, kde rychle rozvíjí své služby a získává nové zákazníky,” dodal.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
5min. doba čtení

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+