2min. doba čtení

Společnost Bpost dokončila akvizici fulfillmentové společnosti Active Ants

Belgická poštovní společnost Bpost včera oznámila převzetí nizozemské společnosti Active Ants. Přestože akvizice byla oznámena již v roce 2018, společnost Active Ants prodala svůj zbývající podíl společnosti Bpost až nyní.

Společnost Bpost dokončila akvizici fulfillmentové společnosti Active Ants

Prodaný zbytkový podíl

Belgická poštovní společnost Bpost včera oznámila převzetí nizozemské společnosti Active Ants. Přestože akvizice byla oznámena již v roce 2018, teprve nyní společnost Active Ants prodala svůj zbývající podíl společnosti Bpost.

Active Ants je nizozemská zásilková společnost, která od svého založení v roce 2011 zaznamenala výrazný růst. V loňském roce otevřela distribuční centrum ve Velké Británii a v současné době provozuje pět center ve čtyřech zemích.

Týdenní podcast UPdate

Zakladatelé Active Ants jsou přesvědčeni, že jejich projekt se může dále rozvíjet díky převzetí belgickou společností Bpost. V důsledku těchto změn se novým generálním ředitelem společnosti stane Bram Blondé. Společnost Active Ants to oznámila ve svém newsletteru.

“Dnešní transakcí dává skupina Bpost jasně najevo, že chce i nadále investovat do budoucnosti společnosti Active Ants. Náš přístup spočívající v nabídce pokročilých řešení pro skladování a zpracování objednávek nás staví do vynikající pozice pro efektivní vyřizování online objednávek,” uvedl Blondé.

Zakladatelé společnosti Active Ants Jean Lahaye a Jeroen Dekker po dokončení akvizice společnost opustí.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
3 osvědčené způsoby, jak snížit množství vratek a zlepšit zákaznickou zkušenost
3min. doba čtení

3 osvědčené způsoby, jak snížit množství vratek a zlepšit zákaznickou zkušenost

Průměrnému e-shopu se vrátí přibližně 10 % zboží a e-shopům s oblečením dokonce 40 %. Části vratek by přitom e-shopaři mohli zabránit a ušetřit tak nejen peníze, ale i přírodu, která trpí zbytečnou přepravou k zákazníkovi a zpět. V článku najdete 3 osvědčené způsoby, které prokazatelně snižují množství vráceného zboží.

Michaela Kašperová Michaela Kašperová
Produktová specialistka
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+