3min. doba čtení

Společnost About You zvyšuje prodej, ale zdvojnásobuje ztráty

Módní platforma About You zvýšila v roce 2021 tržby na 1,7 miliardy eur. Zároveň se ztráty v porovnání s předchozím rokem více než zdvojnásobily. Společnost tvrdí, že je to z důvodu investic do růstu společnosti. 

Společnost About You zvyšuje prodej, ale zdvojnásobuje ztráty

Německý maloobchodní prodejce módy About You, který spadá pod křídla skupiny Otto Group, zveřejnil své celoroční výsledky. Začátkem roku 2021 společnost vstoupila na burzu. Přestože se tržby v porovnání s předchozím rokem zvýšily, hráč v oblasti elektronického obchodu zároveň více než zdvojnásobil své ztráty. 

Čistá ztráta se více než zdvojnásobila na 124 milionů eur 

V loňském roce společnost About You dosáhla tržeb ve výši 1,7 miliardy eur, což představuje meziroční nárůst o téměř 50 %. Zároveň čistá ztráta skončila na úrovni více než 124 milionů eur. To je více než dvojnásobek ve srovnání s rokem 2020, kdy ztráty činily téměř 60 milionů eur. 

Upravená EBITDA dosáhla hodnoty -66,9 milionu eur. To je na dolní hranici předpovědi společnosti About You z března, když zveřejnila předběžné výsledky. 

V tiskové zprávě společnosti About You se uvádí, že ztráty jsou způsobeny investicemi do budoucího růstu. V roce 2021 značka začala působit v Řecku, Portugalsku a Norsku. V Polsku a Francii byla otevřena nová logistická centra a společnost představila svoji Global Shipping Platform, která dodává zboží do 100 zemí světa. 

Trhy mimo DACH vzrostly o více než 65 %

Německý maloobchodní prodejce v současnosti působí na 23 trzích mimo region DACH. Na trzích mimo DACH dosáhl tržby ve výši více než 767 milionů eur, což představuje nárůst o více než 65 %. Pro srovnání, německý, rakouský a švýcarský trh vzrostly přibližně o 27 % na více než 839 milionů eur. To znamená, že zbytek Evropy (RoE) se rychle přibližuje domácím trhům. 

Spoluzakladatel společnosti About You Tarek Müller říká: „Díky našemu neúnavnému zaměření na růstové iniciativy ve finančním roce 2021/2022 jsme dobře připraveni dále odolávat neuspořádané dynamice trhu.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek