2min. doba čtení

Společnost 4F přechází z plastu na papír. Čeká e-shopy éra udržitelných obalů?

Polský prodejce 4F upustí od zasílání produktů v plastových obalech. Ekologické papírové obálky a kartonové krabice mají být dalším krokem značky 4F ke snížení spotřeby plastů a zvýšení udržitelnosti organizace. 

Společnost 4F přechází z plastu na papír. Čeká e-shopy éra udržitelných obalů?

Prodejce sportovního oblečení

V našich končinách 4F známe především jako oděvní značku se sportovním zaměřením. Svůj e-shop provozuje od roku 2016 a kromě toho se polská značka o tři roky později stala partnerem olympijského a sportovního výboru. Rovněž je i dodavatelem sportovního oblečení a obuvi na všechny olympijské akce.

zdroj: 4F

Zaměření na recyklaci a opětovné použití surovin

Společnost 4F se neustále snaží snižovat množství vyprodukovaného odpadu, zaměřuje se na recyklaci a opětovné použití surovin. Rovněž se minulý rok připojila k polskému paktu Plastic Pact. A v březnu přišel čas na další fázi změn – do zásilkového prodeje se zavedly udržitelnější obaly.

„Uvědomujeme si negativní vliv oděvního a textilního průmyslu na životní prostředí, proto neustále přijímáme další iniciativy ke snížení tohoto vlivu našich značek. V lednu jsme představili strategii 4F Change, která je založena na přechodu z lineárního modelu na kruhový oběh oblečení. V rámci 4F Change jsme již ve vybraných prodejnách 4F zavedli zóny Wear Fair s oblečením z druhé ruky. Nastal čas na další krok, tentokrát v oblasti online prodeje,“ říká Magdalena Stepień-Łyga, členka představenstva OTCF.

Každá online objednávka z udržitelného obalu

Všechny online objednávky, bez ohledu na formu doručení a cílovou zemi, budou nyní zasílány v ekologických obalech – papírových obálkách a kartonových krabicích.

„Tam, kde není možné se zbavit plastových obalů, plánujeme zavést 100% recyklovatelné obaly,“ dodává Magdalena Stepień-Łyga. 

V rámci zavádění udržitelných řešení zavádí společnost i tzv. moderní logistiku odpadu; opětovné použití kartonových krabic a recyklaci odpadu v kancelářích či na prodejnách. Dalším krokem plánovaným v rámci strategie 4F Change je zavedení nového přístupu k designu recyklovaných materiálů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+