Prodejce sportovního oblečení
V našich končinách 4F známe především jako oděvní značku se sportovním zaměřením. Svůj e-shop provozuje od roku 2016 a kromě toho se polská značka o tři roky později stala partnerem olympijského a sportovního výboru. Rovněž je i dodavatelem sportovního oblečení a obuvi na všechny olympijské akce.
Zaměření na recyklaci a opětovné použití surovin
Společnost 4F se neustále snaží snižovat množství vyprodukovaného odpadu, zaměřuje se na recyklaci a opětovné použití surovin. Rovněž se minulý rok připojila k polskému paktu Plastic Pact. A v březnu přišel čas na další fázi změn – do zásilkového prodeje se zavedly udržitelnější obaly.
„Uvědomujeme si negativní vliv oděvního a textilního průmyslu na životní prostředí, proto neustále přijímáme další iniciativy ke snížení tohoto vlivu našich značek. V lednu jsme představili strategii 4F Change, která je založena na přechodu z lineárního modelu na kruhový oběh oblečení. V rámci 4F Change jsme již ve vybraných prodejnách 4F zavedli zóny Wear Fair s oblečením z druhé ruky. Nastal čas na další krok, tentokrát v oblasti online prodeje,“ říká Magdalena Stepień-Łyga, členka představenstva OTCF.
Každá online objednávka z udržitelného obalu
Všechny online objednávky, bez ohledu na formu doručení a cílovou zemi, budou nyní zasílány v ekologických obalech – papírových obálkách a kartonových krabicích.
„Tam, kde není možné se zbavit plastových obalů, plánujeme zavést 100% recyklovatelné obaly,“ dodává Magdalena Stepień-Łyga.
V rámci zavádění udržitelných řešení zavádí společnost i tzv. moderní logistiku odpadu; opětovné použití kartonových krabic a recyklaci odpadu v kancelářích či na prodejnách. Dalším krokem plánovaným v rámci strategie 4F Change je zavedení nového přístupu k designu recyklovaných materiálů.