1 min. doba čtení

Spojujte se s nejlepšími a zrychlete svůj e-commerce progres na maximum! (Miloš Kondela, Kondela)

Nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci. Tak se mluví v životě, ale platí to samozřejmě iv byznysu. Někdy se nevyplatí na věcech šetřit, neboť vás doběhnou později a možná to bude stát několikanásobně více. Proč se v Kondela obrátili při rebrandingu i při změně webového řešení na nejlepší, jak jim tyto změny radikálně pomohly a co je v dnešním světě pro začínající podnikatele klíčové nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Miloš Kondela, Marketing director v Kondela.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:47 Jaké má Miloš pozadí, věnoval se marketingu i předtím?
    • 03:42 Co je nového v Kondela za poslední období?
    • 04:35 Kdo jim pomohl do současného stavu u brandy?
    • 07:18 Mají ve firmě i interní marketingový tým?
    • 10:41 Jakými změnami prošla webová stránka?
    • 13:56 Co jim přinesl přechod na BUXUS a celkově spolupráce s ui42?
    • 19:50 Jak se Kondela věnuje expanzi?
    • 23:05 Je rozdíl na jednotlivých trzích?
    • 24:33 Působí Kondela i na tržištích?
    • 25:40 Jak se bude vyvíjet segment nábytku dál?
    • 28:53 Doporučení pro začínající podnikatele
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

ui42
Tento článek ti přináší

ui42

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+