|
1 min. doba čtení

Spojujte se s nejlepšími a zrychlete svůj e-commerce progres na maximum! (Miloš Kondela, Kondela)

Nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci. Tak se mluví v životě, ale platí to samozřejmě iv byznysu. Někdy se nevyplatí na věcech šetřit, neboť vás doběhnou později a možná to bude stát několikanásobně více. Proč se v Kondela obrátili při rebrandingu i při změně webového řešení na nejlepší, jak jim tyto změny radikálně pomohly a co je v dnešním světě pro začínající podnikatele klíčové nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Miloš Kondela, Marketing director v Kondela.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Spojujte se s nejlepšími a zrychlete svůj e-commerce progres na maximum! (Miloš Kondela, Kondela)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:47 Jaké má Miloš pozadí, věnoval se marketingu i předtím?
    • 03:42 Co je nového v Kondela za poslední období?
    • 04:35 Kdo jim pomohl do současného stavu u brandy?
    • 07:18 Mají ve firmě i interní marketingový tým?
    • 10:41 Jakými změnami prošla webová stránka?
    • 13:56 Co jim přinesl přechod na BUXUS a celkově spolupráce s ui42?
    • 19:50 Jak se Kondela věnuje expanzi?
    • 23:05 Je rozdíl na jednotlivých trzích?
    • 24:33 Působí Kondela i na tržištích?
    • 25:40 Jak se bude vyvíjet segment nábytku dál?
    • 28:53 Doporučení pro začínající podnikatele
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

ui42
Tento článek ti přináší

ui42

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge