2 min. doba čtení

Služba, která si popovídá se zákazníky o jejich nedokončeném nákupu, roste

Opuštěné košíky v e-shopech jsou velkým tématem e-commerce odvětví. Získat si zákazníky je výzva, kterou chce pokořit Connectly. Nástroj využívá algoritmy pro řízení marketingu a komunikaci s klienty přes různé messaging aplikace. Pro značky také vytváří segmenty klientů, aby mohli lépe zacílit své kampaně.

Služba, která si popovídá se zákazníky o jejich nedokončeném nákupu, roste

Stefanos Loukakos, bývalý vedoucí obchodního Messenger oddělení Mety, přišel s nástrojem, který si dává za cíl zvyšovat ukončení nákupů. Pomocí platformy Connectly mohou značky posílat personalizované zprávy klientům a sledovat jejich interakce a nákupy.

Firmy díky této platformě mohou vytvářet kampaně a chatboty pro automatizaci textových zpráv s klienty. Společnost se snaží zvýšit personalizaci marketingových kampaní a interakcí se zákazníky, aby zlepšila angažovanost a čtení zpráv.

Pobavme se o nedokončeném nákupu

V praxi to funguje tak, že při nedokončeném nákupu na e-shopu Connectly dokáže zákazníkovi poslat zprávu, ve které se zeptá, proč nenakoupil. Aby jej povzbudil k nákupu, může mu nabídnout slevu nebo jiné výhody.

Společnost používá umělou inteligenci k analýze textových zpráv, aby pochopila, co zákazníci říkají a poskytla jim relevantní doporučení. „Umělá inteligence Connectly využívá zpracování přirozeného jazyka k pochopení toho, co zákazníci říkají a dává jim přesná doporučení, jak se zlepšit. Používá také strojní učení k interpretaci a upřednostňování příchozích zpráv, označování vhodných agentů a úkolů, aby věděli, co mají dělat,“ přiblížil zakladatel firmy Stefanos Loukakos.

Otravná praktika či efektivní nástroj?

Mezi úspěšným prodejem a nenávratnou nálepkou otravného prodejce je jen tenká čára. Nedávný průzkum na trzích v Americe, Austrálii, Novém Zélandu a Velké Británii ukázal, že SMS marketing považuje za otravný téměř polovina dotázaných. Dokonce 28 % respondentů uvedlo, že jejich značky otrávily natolik, že od nich upustily úplně.

Zákaznická základna Connectly pokrývá kolem 200 značek a roční opakující se příjmy těsně přesahují 1 milion dolarů. Společnost plánuje další růst i díky získané investici 7,85 milionu dolarů v kole série A, které vedla společnost Volpe Capital s účastí společností RX Ventures a DST Global, čímž startup získal celkem 17,25 milionu dolarů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+