2 min. doba čtení

Služba, která si popovídá se zákazníky o jejich nedokončeném nákupu, roste

Opuštěné košíky v e-shopech jsou velkým tématem e-commerce odvětví. Získat si zákazníky je výzva, kterou chce pokořit Connectly. Nástroj využívá algoritmy pro řízení marketingu a komunikaci s klienty přes různé messaging aplikace. Pro značky také vytváří segmenty klientů, aby mohli lépe zacílit své kampaně.

Služba, která si popovídá se zákazníky o jejich nedokončeném nákupu, roste

Stefanos Loukakos, bývalý vedoucí obchodního Messenger oddělení Mety, přišel s nástrojem, který si dává za cíl zvyšovat ukončení nákupů. Pomocí platformy Connectly mohou značky posílat personalizované zprávy klientům a sledovat jejich interakce a nákupy.

Firmy díky této platformě mohou vytvářet kampaně a chatboty pro automatizaci textových zpráv s klienty. Společnost se snaží zvýšit personalizaci marketingových kampaní a interakcí se zákazníky, aby zlepšila angažovanost a čtení zpráv.

Pobavme se o nedokončeném nákupu

V praxi to funguje tak, že při nedokončeném nákupu na e-shopu Connectly dokáže zákazníkovi poslat zprávu, ve které se zeptá, proč nenakoupil. Aby jej povzbudil k nákupu, může mu nabídnout slevu nebo jiné výhody.

Společnost používá umělou inteligenci k analýze textových zpráv, aby pochopila, co zákazníci říkají a poskytla jim relevantní doporučení. „Umělá inteligence Connectly využívá zpracování přirozeného jazyka k pochopení toho, co zákazníci říkají a dává jim přesná doporučení, jak se zlepšit. Používá také strojní učení k interpretaci a upřednostňování příchozích zpráv, označování vhodných agentů a úkolů, aby věděli, co mají dělat,“ přiblížil zakladatel firmy Stefanos Loukakos.

Otravná praktika či efektivní nástroj?

Mezi úspěšným prodejem a nenávratnou nálepkou otravného prodejce je jen tenká čára. Nedávný průzkum na trzích v Americe, Austrálii, Novém Zélandu a Velké Británii ukázal, že SMS marketing považuje za otravný téměř polovina dotázaných. Dokonce 28 % respondentů uvedlo, že jejich značky otrávily natolik, že od nich upustily úplně.

Zákaznická základna Connectly pokrývá kolem 200 značek a roční opakující se příjmy těsně přesahují 1 milion dolarů. Společnost plánuje další růst i díky získané investici 7,85 milionu dolarů v kole série A, které vedla společnost Volpe Capital s účastí společností RX Ventures a DST Global, čímž startup získal celkem 17,25 milionu dolarů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+