Remarketing nebo retargeting je nástroj, jak opět oslovit uživatele, kteří už navštívili e-shop, ale opustili ho bez konverze. Jsou velmi důležité a také účinné. Po opuštění e-shopu zákazníkem se jim v rámci reklamní sítě zobrazuje reklama s produktem, o který měl daný zákazník zájem. Pomocí vysoké relevance reklamy je možno s vysokou přesností zacílit na to správné publikum a dosáhnout tak co nejvyššího zisku, protože je potenciálnímu zákazníkovi stále na očích.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]