1min. doba čtení

Archetypy v marketingu

Archetypy jsou určité vzory nebo vlastnosti, které se v různých formách opakují. V marketingu to znamená, že je vytvořená značka, která funguje na základě nějakého archetypu a právě z jeho vlastností potom vychází reklama a komunikace se zákazníky.

Archetypy jsou určité vzory nebo vlastnosti, které se v různých formách opakují. V marketingu to znamená, že je vytvořená značka, která funguje na základě nějakého archetypu a právě z jeho vlastností potom vychází reklama a komunikace se zákazníky. Právě díky vlastnostem každého typu si umí najít svoji pozici na trhu a cílovou skupinu. Značka si může definovat svoje vlastnosti a právě tím se odlišit od ostatních. To, že značka pozná svůj archetyp, jí může pomoci ke konzistentnější komunikaci, a tak zákazníci vědí, co od ní očekávat.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+