Archetypy jsou určité vzory nebo vlastnosti, které se v různých formách opakují. V marketingu to znamená, že je vytvořená značka, která funguje na základě nějakého archetypu a právě z jeho vlastností potom vychází reklama a komunikace se zákazníky. Právě díky vlastnostem každého typu si umí najít svoji pozici na trhu a cílovou skupinu. Značka si může definovat svoje vlastnosti a právě tím se odlišit od ostatních. To, že značka pozná svůj archetyp, jí může pomoci ke konzistentnější komunikaci, a tak zákazníci vědí, co od ní očekávat.
50 % úspěchu firmy má v rukou zákazník. Průzkumem trhu je získáte na svou stranu
Prakticky v každé oblasti života, jako je např. medicína, stavebnictví, chemie, fyzika nebo potravinářství, jsou výzkumníci bohy. Z jejich neúnavné zvědavosti a bádání pramení průlomové léky, inovace a odpovědi na „velké“ otázky, kde se nacházíme a kam se můžeme dostat.