Archetypy jsou určité vzory nebo vlastnosti, které se v různých formách opakují. V marketingu to znamená, že je vytvořená značka, která funguje na základě nějakého archetypu a právě z jeho vlastností potom vychází reklama a komunikace se zákazníky. Právě díky vlastnostem každého typu si umí najít svoji pozici na trhu a cílovou skupinu. Značka si může definovat svoje vlastnosti a právě tím se odlišit od ostatních. To, že značka pozná svůj archetyp, jí může pomoci ke konzistentnější komunikaci, a tak zákazníci vědí, co od ní očekávat.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]