2 min. doba čtení

Síla 2-faktorového ověření v e-commerce je nezanedbatelná

E-commerce v současné době čelí dvojí výzvě – na jedné straně chce usnadnit bezproblémové transakce na místní i mezinárodní úrovni, ale zároveň se chce chránit před podvodnými aktivitami, které rostou nebývalým tempem.

Síla 2-faktorového ověření v e-commerce je nezanedbatelná
Zdroj: Depositphotos

Nedávný výzkum společností PYMNTS Intelligence a Nuvei zdůrazňuje účinné strategie pro obchodníky, které chrání jejich podnikání a zvyšují spokojenost zákazníků.

Rostoucí hrozba kybernetických úniků a úniků dat

Až 82 % amerických obchodníků s elektronickým zbožím působících na mezinárodních trzích se v loňském roce setkalo s kybernetickým útokem nebo únikem dat. Pro téměř polovinu z nich to mělo závažné důsledky, včetně ztráty zákazníků a poklesu příjmů.

Najít rovnováhu mezi požadavky na bezpečnost a potřebou poskytnout bezproblémový zážitek z nakupování je pro 68 % maloobchodníků velkou výzvou.

 Účinnost dvoufaktorového ověřování

Z řady analyzovaných nástrojů pro prevenci podvodů vyniká dvoufaktorová autentizace (2FA), která účinně zmírňuje podvody a zároveň minimálně narušuje transakční procesy. Jako nejúčinnější metoda se ukazuje zejména 2FA na transakci, kdy jsou uživatelé ověřováni při každé pokladně, a může se pochlubit nejnižší mírou neúspěšných plateb.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

43 % vedoucích pracovníků v oblasti e-commerce tvrdí, že dvoufaktorové ověřování je nejúčinnějším bezpečnostním opatřením. Navzdory prokázané účinnosti však v současné době používá 2FA na každou transakci pouze 53 % obchodníků.

Investice do boje proti podvodům rostou

V reakci na rostoucí bezpečnostní hrozby až 95 % dotázaných obchodníků buď zlepšilo, nebo plánuje zlepšit své funkce proti podvodům. Tento proaktivní přístup odráží skutečnost, že si odvětví uvědomuje naléhavou potřebu posílit obranu proti sofistikovaným podvodným strategiím.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Když značka mluví příliš mnoho a neřekne nic. Problém roztříštěné komunikace v e-commerce
3 min. doba čtení

Když značka mluví příliš mnoho a neřekne nic. Problém roztříštěné komunikace v e-commerce

Zákazníci dnes očekávají, že jim značka bude rozumět bez ohledu na to, zda právě otevřou aplikaci, kliknou na e-mail nebo navštíví web. Místo toho však často zažívají chaotickou komunikaci: v jednu chvíli je čeká připomínka v košíku, o pár hodin později obecný newsletter a mezitím push notifikace s nesouvisející akcí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
AI-driven škálování přes prediktivní modely a bidding strategie
6 min. doba čtení

AI-driven škálování přes prediktivní modely a bidding strategie

AI revoluce mění pravidla digitální reklamy – prediktivní modely a bidding strategie poháněné umělou inteligencí dokážou v reálném čase odhadnout hodnotu každého kliknutí a automaticky upravovat nabídky pro maximální zisk. Díky inteligentnímu škálování kampaní už neplatíte za dohady, ale za výsledky.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+