2 min. doba čtení

Shein v Evropě spouští platformu pro second hand prodej

Fast fashion gigant Shein oznámil spuštění platformy pro prodej nositelných kousků v Evropě, počínaje Francií. Platforma s názvem "Shein Resale" umožňuje zákazníkům nakupovat a prodávat použité oblečení a doplňky z pohodlí domova.

Shein v Evropě spouští platformu pro second hand prodej
Zdroj: Depositphotos

Shein Exchange je navržen tak, aby byl pro spotřebitele udržitelným a pohodlným způsobem, jak nakupovat použité zboží, snižovat množství odpadu a zároveň podporovat oběhové hospodářství módního průmyslu. Na platformě bude k dispozici široká škála výrobků včetně oblečení, obuvi, tašek a doplňků, které vybírá tým odborníků společnosti Shein.

Spuštění ve Francii je prvním krokem v evropské expanzi společnosti, která plánuje brzy rozšířit platformu do dalších zemí. Podle společnosti Shein je francouzský trh pro platformu prodeje second handů obzvláště vhodný díky své silné kultuře módy a udržitelnosti.

Zdroj: Shein

„Rozšířením naší platformy Shein Exchange do Evropy a Velké Británie doufáme, že poskytneme více našim globálním zákazníkům příležitost snadno se zapojit do oběhového hospodářství a podpořit ekologické výhody nákupu z druhé ruky namísto nákupu nového,“ řekla Caitrin Watson, ředitelka pro udržitelnost ve společnosti Shein.

Závěrem lze říci, že tento přístup velkých hráčů na poli rychlé módy není výjimkou. Stále více značek se inspiruje úspěchem platforem C2C, kde zákazníci při svých nákupech hledají ekologický a zároveň ekonomický kompromis.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč příspěvky s aktivními odpověďmi na komentáře fungují lépe?
4 min. doba čtení

Proč příspěvky s aktivními odpověďmi na komentáře fungují lépe?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekce komentářů. Sociální sítě čím dál víc podporují obsah, který vyvolává interakci, a právě komentáře jsou signálem, který algoritmy sledují velmi pozorně.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste
4 min. doba čtení

Rychlost webu je zásadní. Přihlaste se PageSpeed.ONE Awards a zjistěte, jak na tom jste

Rychlost webu je stále důležitější téma. Uživatelé jsou netrpělivější, vývojářské trendy komplikují rychlost u uživatelů, zařízení stále různorodější. A do toho přichází Black Friday a nová hrozba v podobě AI botů, které dokážou vyčerpat server stejně rychle jako reální zákazníci. Rychlost přestala být technickým detailem. Je to otázka byznysu. Právě proto jsme letos otevřeli PageSpeed.ONE Awards […]

Redakce Redakce
TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů
2 min. doba čtení

TikTok Shop za šest měsíců zablokoval 70 milionů produktů

TikTok Shop zveřejnil čísla, která ukazují rozsah boje proti podvodům v online prodeji. Platforma v prvních šesti měsících roku 2025 odmítla více než 70 milionů produktů ještě před jejich zalistováním – je to o 40 % více než v předchozím pololetí. Kromě toho zamítli také 1,4 milionu žádostí o registraci prodejce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe