2 min. doba čtení

Shein v Evropě spouští platformu pro second hand prodej

Fast fashion gigant Shein oznámil spuštění platformy pro prodej nositelných kousků v Evropě, počínaje Francií. Platforma s názvem "Shein Resale" umožňuje zákazníkům nakupovat a prodávat použité oblečení a doplňky z pohodlí domova.

Shein v Evropě spouští platformu pro second hand prodej
Zdroj: Depositphotos

Shein Exchange je navržen tak, aby byl pro spotřebitele udržitelným a pohodlným způsobem, jak nakupovat použité zboží, snižovat množství odpadu a zároveň podporovat oběhové hospodářství módního průmyslu. Na platformě bude k dispozici široká škála výrobků včetně oblečení, obuvi, tašek a doplňků, které vybírá tým odborníků společnosti Shein.

Spuštění ve Francii je prvním krokem v evropské expanzi společnosti, která plánuje brzy rozšířit platformu do dalších zemí. Podle společnosti Shein je francouzský trh pro platformu prodeje second handů obzvláště vhodný díky své silné kultuře módy a udržitelnosti.

Zdroj: Shein

“Rozšířením naší platformy Shein Exchange do Evropy a Velké Británie doufáme, že poskytneme více našim globálním zákazníkům příležitost snadno se zapojit do oběhového hospodářství a podpořit ekologické výhody nákupu z druhé ruky namísto nákupu nového,” řekla Caitrin Watson, ředitelka pro udržitelnost ve společnosti Shein.

Závěrem lze říci, že tento přístup velkých hráčů na poli rychlé módy není výjimkou. Stále více značek se inspiruje úspěchem platforem C2C, kde zákazníci při svých nákupech hledají ekologický a zároveň ekonomický kompromis.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+