2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
Zdroj: Depositphotos

Podle antimonopolního úřadu Shein zavádí zákazníky ohledně své ekologičnosti. Firma používá nejasná nebo možná nepravdivá tvrzení, která vytvářejí falešný dojem, že jejich výrobky a postupy jsou šetrné k životnímu prostředí. Společnost tvrdila, že vyrábí a prodává oblečení způsobem, který je šetrný k životnímu prostředí.

„Italský úřad uvedl, že některé informace uvedené na internetových stránkách o kolekci “evoluSHEIN” společnosti Shein mohou uvádět spotřebitele v omyl, pokud jde o množství použitých “zelených” tkanin, a zároveň je neinformují o tom, že oděvy nejsou recyklovatelné,“ uvádí Reuters.

Úřad, který prošetřuje tvrzení společnosti Shein o udržitelnosti, vyjádřil obavy ohledně kolekce oblečení “evoluSHEIN”, kterou společnost prezentuje jako šetrnou k životnímu prostředí. Poskytované informace by mohly spotřebitele uvádět v omyl ohledně množství použitých ekologicky šetrných vláken. Společnost navíc zákazníky jasně neinformuje o tom, že tyto oděvy již nelze recyklovat.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Antimonopolní úřad rovněž poukázal na problémy s tím, jak společnost Shein deklarovala svůj závazek snížit emise uhlíku. Její zprávy o udržitelnosti za poslední dva roky ukázaly, že emise skleníkových plynů ve skutečnosti rostly.

Často kladené otázky

Jaký je problém se Shein?

Shein je značka rychlé módy známá svým levným oblečením, ale její pracovní praktiky a vliv na životní prostředí jsou stále více pod drobnohledem. Existují informace, že společnost by mohla vstoupit na burzu v Londýně, což obavy ještě více prohlubuje.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+