2min. doba čtení

Setká se vaše Reels s úspěchem? Otestujte si ho i bez zveřejnění

Už jste někdy váhali nad tím, jestli je obsah, který se chystáte zveřejnit, skutečně to pravé? Instagram chce pomoci tvůrcům zdokonalit jejich obsah před sdílením se širším publikem. A to tím, že dostanete přímou zpětnou vazbu.

Setká se vaše Reels s úspěchem? Otestujte si ho i bez zveřejnění
Zdroj: Depositphotos

Sdílení s přáteli

Jedna z nových testovaných funkcí umožňuje uživatelům Instagramu sdílet s přáteli náhled svých Reels. Jedná se o jednoduchý, ale účinný způsob, jak získat jiný pohled na svůj obsah ještě před jeho zveřejněním.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Na tuto možnost uživatele upozorní vyskakovací okno při vytváření Reels.

Zdroj: @haiimjose, Threads

Tato funkce vznikla s cílem získat zpětnou vazbu. Otázkou však je, zda vaši přátelé dokážou být dostatečně upřímní a nebudou vás utěšovat prázdnými frázemi.

Experiment s vybraným publikem

Možná i proto je ve hře další funkce – ta tvůrcům dovolí sdílet Reels s vybranou skupinou uživatelů, se kterými není ve spojení. Zde by se už dalo uvažovat nad získáním nezaujaté zpětné vazby. Tím pádem tvůrce získá lepší obraz o tom, jak dobře může obsah fungovat u širšího publika.

Instagram zatím novinky oficiálně nepotvrdil, informace od dvou zdrojů se včera objevily na síti Threads a X.

Zprávy budeme pečlivě sledovat a určitě vás o vývoji informujeme. Přihlaste se k dennímu odběru newsletteru a každý den vám pošleme 3 novinky, které zpracováváme pro ten nejlepší přehled ze světa online podnikání. 👇

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+