2 min. doba čtení

Setká se vaše Reels s úspěchem? Otestujte si ho i bez zveřejnění

Už jste někdy váhali nad tím, jestli je obsah, který se chystáte zveřejnit, skutečně to pravé? Instagram chce pomoci tvůrcům zdokonalit jejich obsah před sdílením se širším publikem. A to tím, že dostanete přímou zpětnou vazbu.

Setká se vaše Reels s úspěchem? Otestujte si ho i bez zveřejnění
Zdroj: Depositphotos

Sdílení s přáteli

Jedna z nových testovaných funkcí umožňuje uživatelům Instagramu sdílet s přáteli náhled svých Reels. Jedná se o jednoduchý, ale účinný způsob, jak získat jiný pohled na svůj obsah ještě před jeho zveřejněním.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Na tuto možnost uživatele upozorní vyskakovací okno při vytváření Reels.

Zdroj: @haiimjose, Threads

Tato funkce vznikla s cílem získat zpětnou vazbu. Otázkou však je, zda vaši přátelé dokážou být dostatečně upřímní a nebudou vás utěšovat prázdnými frázemi.

Experiment s vybraným publikem

Možná i proto je ve hře další funkce – ta tvůrcům dovolí sdílet Reels s vybranou skupinou uživatelů, se kterými není ve spojení. Zde by se už dalo uvažovat nad získáním nezaujaté zpětné vazby. Tím pádem tvůrce získá lepší obraz o tom, jak dobře může obsah fungovat u širšího publika.

Instagram zatím novinky oficiálně nepotvrdil, informace od dvou zdrojů se včera objevily na síti Threads a X.

Zprávy budeme pečlivě sledovat a určitě vás o vývoji informujeme. Přihlaste se k dennímu odběru newsletteru a každý den vám pošleme 3 novinky, které zpracováváme pro ten nejlepší přehled ze světa online podnikání. 👇

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+