2 min. doba čtení

Setká se vaše Reels s úspěchem? Otestujte si ho i bez zveřejnění

Už jste někdy váhali nad tím, jestli je obsah, který se chystáte zveřejnit, skutečně to pravé? Instagram chce pomoci tvůrcům zdokonalit jejich obsah před sdílením se širším publikem. A to tím, že dostanete přímou zpětnou vazbu.

Setká se vaše Reels s úspěchem? Otestujte si ho i bez zveřejnění
Zdroj: Depositphotos

Sdílení s přáteli

Jedna z nových testovaných funkcí umožňuje uživatelům Instagramu sdílet s přáteli náhled svých Reels. Jedná se o jednoduchý, ale účinný způsob, jak získat jiný pohled na svůj obsah ještě před jeho zveřejněním.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Na tuto možnost uživatele upozorní vyskakovací okno při vytváření Reels.

Zdroj: @haiimjose, Threads

Tato funkce vznikla s cílem získat zpětnou vazbu. Otázkou však je, zda vaši přátelé dokážou být dostatečně upřímní a nebudou vás utěšovat prázdnými frázemi.

Experiment s vybraným publikem

Možná i proto je ve hře další funkce – ta tvůrcům dovolí sdílet Reels s vybranou skupinou uživatelů, se kterými není ve spojení. Zde by se už dalo uvažovat nad získáním nezaujaté zpětné vazby. Tím pádem tvůrce získá lepší obraz o tom, jak dobře může obsah fungovat u širšího publika.

Instagram zatím novinky oficiálně nepotvrdil, informace od dvou zdrojů se včera objevily na síti Threads a X.

Zprávy budeme pečlivě sledovat a určitě vás o vývoji informujeme. Přihlaste se k dennímu odběru newsletteru a každý den vám pošleme 3 novinky, které zpracováváme pro ten nejlepší přehled ze světa online podnikání. 👇

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+