2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co dnes obsahuje SERP v Česku a na Slovensku, jak se liší oproti světu a jak může e-shop rozšířit nabídku na základě analýzy klíčových slov, přiblížila Adriana Sečkárová, CEO ve společnosti SEOLINE.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:43 Co dnes obsahuje SERP na Slovensku?
  • 03:28 Liší se situace na Slovensku oproti zahraničí?
  • 05:16 Pro koho má dnes SEO smysl?
  • 11:13 Existují e-shopy, pro které SEO nemá význam?
  • 15:07 Může e-shop rozšířit nabídku na základě analýzy klíčových slov?
  • 17:48 Řeší se analýza klíčových slov hned na začátku?
  • 19:39 Funguje ještě linkbuilding v roce 2025?
  • 23:43 A co nákup zpětných odkazů?
  • 25:09 Má smysl dělat SEO, pokud je web v opravdu špatném stavu?
  • 27:25 Řeší se rozdílná strategie pro různé vyhledávače?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč Excel zabíjí vaši logistiku a top triky ve skladování pro rok 2025 (Tomáš Gálik, Chameleoon)
1 min. doba čtení

Proč Excel zabíjí vaši logistiku a top triky ve skladování pro rok 2025 (Tomáš Gálik, Chameleoon)

Expedice je častým slabým místem e-shopů, ale dá se výrazně zefektivnit i bez milionových investic do robotických skladů. Tento rozhovor ukazuje, jak jednoduchá automatizace dokáže snížit chybovost, urychlit procesy a zvládnout i sezónní nápor. Dozvíte se, proč je práce s papíry a Excelem v dnešní době přežitek, jak může každý e-shop využívat čárové kódy a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak se připravit na budoucnost SEO a hlasového AI vyhledávání? (Matúš Lovás, Visibility)
1 min. doba čtení

Jak se připravit na budoucnost SEO a hlasového AI vyhledávání? (Matúš Lovás, Visibility)

Na SEO se dnes většina e-shopů dívá skrz prsty. Považuje ho za přežitek a věnuje mu méně pozornosti, než by si zasloužilo. Přitom je stále nedílnou součástí každého webu a správné nastavení vám může přinést kvalitní a dlouhodobou návštěvnost. Jak web správně optimalizovat pro AI, jestli budou specialisté do budoucna potřebovat nějakou super schopnost a […]

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+