|
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co dnes obsahuje SERP v Česku a na Slovensku, jak se liší oproti světu a jak může e-shop rozšířit nabídku na základě analýzy klíčových slov, přiblížila Adriana Sečkárová, CEO ve společnosti SEOLINE.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:43 Co dnes obsahuje SERP na Slovensku?
  • 03:28 Liší se situace na Slovensku oproti zahraničí?
  • 05:16 Pro koho má dnes SEO smysl?
  • 11:13 Existují e-shopy, pro které SEO nemá význam?
  • 15:07 Může e-shop rozšířit nabídku na základě analýzy klíčových slov?
  • 17:48 Řeší se analýza klíčových slov hned na začátku?
  • 19:39 Funguje ještě linkbuilding v roce 2025?
  • 23:43 A co nákup zpětných odkazů?
  • 25:09 Má smysl dělat SEO, pokud je web v opravdu špatném stavu?
  • 27:25 Řeší se rozdílná strategie pro různé vyhledávače?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Rychlost načítání je také o hostingu. Jak vytěžit maximum i pro WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)
1 min. doba čtení

Rychlost načítání je také o hostingu. Jak vytěžit maximum i pro WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)

Myslíte si, že když si koupíte dražší hosting, váš e-shop poletí rychlostí blesku? Omyl. V tomto rozhovoru odhalujeme zákulisí hostingu, které běžný uživatel nikdy neuvidí. Dozvíte se, proč WordPress někdy zpomalí stránku na úroveň internetu z roku 2005, kdy se vyplatí přejít ze sdíleného hostingu na VPS, jak se bránit proti botům a co všechno […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet