SEM nebo Search engine marketing je jedna z forem propagace a zviditelnění webu. Zabývá se získáváním návštěvnosti a efektivitou stránek. Využívá se na to SEO optimalizace, která upravuje výsledky ve vyhledávačích tak, aby byly na vyšší příčce ve vyhledávání a PPC reklama. Využívá reklamní platformu Google Adwords, kde se podle vybraných klíčových slov platí za kliknutí na reklamu. Zabývá se reklamou ve webových vyhledávačích, nemusí to být jen Google, ale i Bing nebo český Seznam. Získávání návštěvnosti je pomocí tohoto programu sice rychlé, ale je to zpoplatněné.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]