1min. doba čtení

SEM

SEM nebo Search engine marketing je jedna z forem propagace a zviditelnění webu. Zabývá se získáváním návštěvnosti a efektivitou stránek.

SEM nebo Search engine marketing je jedna z forem propagace a zviditelnění webu. Zabývá se získáváním návštěvnosti a efektivitou stránek. Využívá se na to SEO optimalizace, která upravuje výsledky ve vyhledávačích tak, aby byly na vyšší příčce ve vyhledávání a PPC reklama. Využívá reklamní platformu Google Adwords, kde se podle vybraných klíčových slov platí za kliknutí na reklamu. Zabývá se reklamou ve webových vyhledávačích, nemusí to být jen Google, ale i Bing nebo český Seznam. Získávání návštěvnosti je pomocí tohoto programu sice rychlé, ale je to zpoplatněné.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+