1min. doba čtení

RTB

RTB, nebo Real time bidding, je technologie, která umožňuje inzerentovi v reálném čase nakupovat reklamní prostor pro bannery prostřednictvím aukce. V tomto případě se neplatí za místo pro reklamu, ale za imprese, tedy zobrazení reklamy konkrétním lidem.

RTB, nebo Real time bidding, je technologie, která umožňuje inzerentovi v reálném čase nakupovat reklamní prostor pro bannery prostřednictvím aukce. V tomto případě se neplatí za místo pro reklamu, ale za imprese, tedy zobrazení reklamy konkrétním lidem. Inzerent si může sám vybrat, kde se reklama zobrazí, a může zobrazení lépe korigovat. Má na to k dispozici množství reklamních sítí, které pokrývají mnoho internetových stránek.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+