Zajímá mě
9. dubna 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
9. dubna 2019

Jak pracovat a přistupovat k SEO z pohledu na výběr CMS e-shopu. (Pavel Ungr, SEOloger)

2 min čtení

Jak vybrat nejlepší CMS pro váš e-shop a kdy začít řešit SEO? O tom jsme si povídali v našem druhém rozhovoru s jedním z nejznámějších SEO specialistů v Česku a na Slovensku Pavlem Ungrem. Poradil také, podle čeho CMS vybrat, aby e-shop fungoval bez problémů dlouhodobě, a jakým chybám se vyhnout při spouštění a změnách v e-shopu.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:31 zda je třeba na SEO myslet už při výběru CMS,
  • 1:55 co je důležité a na co dávat pozor při open-source a krabicových řešeních,
  • 4:41 jestli má zkušenosti s globálními krabicovými řešeními, která jsou špatná nebo nebezpečná pro naše lokální podmínky,
  • 8:44 jaký má názor na Shoptet a jeho krabicová řešení,
  • 11:19 jaké řešení je nejlepší pro e-shopy se specifickým zbožím, které vyžaduje složitou filtraci,
  • 12:43 jak získat reálné reference na řešení, o která máte zájem,
  • 14:36 jaké problémy řeší v případě e-shopů často a opakovaně,
  • 17:23 jakým způsobem řešit e-shopy, které mají od vývojáře více XML feedů a mnoho podstránek, které se nezobrazují v organickém vyhledávání – nahrát obsah duplicitně nebo jej nenahrát vůbec?
  • 22:02 co na závěr odkázuje e-shopistům z pohledu SEO.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.