
Hned na úvod nám pro inspiraci prozradí, co se dá za sedm let dosáhnout a kolik má měsíčně objednávek. Odpoví nám na otázku, s jakým produktem na trhu začínal a zda-li ho osobně vyzkoušel. Dále si probereme, jestli je pro začátečníka lepší začínat s vlastním produktem, nebo s produktem, který je už na trhu zavedený a proč.
V tomto tématu budeme pokračovat a zastavíme se u produktů ,,white-label”, konkrétně u Prodetoxu, se kterým má Peťo osobní zkušenosti, o které se s námi podělí. Následně se dozvíte, kolik značek a produktů v současnosti řeší, zda-li nemá problém s upsell (vzhledem k tomu, že každou značku prodává na samostatném e-shopu) a proč upřednostňuje Woocommerce a WordPress. Zajímá vás, jaký je hlavní zdroj trafficu pro úspěšný eshop blendea.cz? I na tuto otázku nám Peťo odpoví, přičemž zmíní i offline kanál a co konkrétně v něm vyzkoušel.
Nevynecháme ani content marketing a popovídáme si také o ,,správném” obsahu. Pokusíme se odpovědět i na otázku, zda-li existuje nějaká metrika, nebo ,,breaking point”, kdy začít vydělávat a netlačit už peníze do prodeje. Dále přejdeme do problematiky zahraničních trhů. Vyslechnete si, proč se blendea.cz rozšířila právě do Maďarska a Rumunska, jakým způsobem se řeší jazyková bariéra, nebo legislativa na zahraničních trzích a s čím je největší problém na německém a polském trhu. Pro začátečníky, ale i pro zkušené přineseme tipy, na co si dávat pozor při rozbíhání internetového byznysu a jakých chyb se můžete dopustit v oblasti marketingu. Na závěr nám Peťo objasní, jak to celé dopadlo s Prodetoxem a jestli je podle jeho názoru důležité, aby produktu důvěřoval sám prodejce.
V tomto rozhovoru se dozvíte:
- Kolik má Peťo Chodelka měsíčně objednávek.
- S jakým produktem před sedmi lety začínal a zda-li ho osobně vyzkoušel.
- Jestli je pro začátečníka lepší začínat s vlastním, nebo už zaběhnutým produktem.
- Jaké zkušenosti má Peťo s ,,white-label” produktem Prodetox.
- Kolik značek a produktů v současnosti řeší a jestli nemá problém s upsell.
- Proč preferuje Woocommerce a WordPress.
- Jaký je hlavní zdroj trafficu pro Blendea.
- Co konkrétně zkoušel v rámci offline kanálu.
- Na co má zaměřený obsah v rámci segmentu zdraví.
- Proč se Blendea rozšířila právě do Maďarska a Rumunska.
- Jak se na zahraničních trzích řeší jazyková bariéra a legislativa.
- Jaký je problém na německém a polském trhu.
- Jaké jsou nejčastější chyby u začátečníků při rozběhu internetového podnikání.
- Jakých chyb se můžete dopustit v oblasti marketingu.
- Jak to celé dopadlo s Prodetoxem a v čem byl největší problém.
- Zda-li je důležité, aby produktu důvěřoval i sám prodejce.